اولین سدان هوشمند هوآوی و دوچرخه با نام Stellato S9 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد. این خودرو با ظاهر مجلل خود برخی از ویژگی های برجسته خود را در معرض دید شرکت کنندگان قرار می دهد.

هواوی

Stellato S9 از فناوری های هوشمند هواوی و پلتفرم Bike استفاده می کند. بخش‌هایی مانند چراغ‌های پیکسل، حسگرهای لیدار، دوربین‌های جانبی و آینه‌های دیجیتال توسط هواوی ساخته شده‌اند.

مدیران هواوی و Bike بر این باورند که Stelato S9 نقطه عطفی در بازار خودروهای مبتنی بر پلت فرم نسل بعدی Bike خواهد بود.

هواوی

Stelato S9 خطوط باریک تری نسبت به اکثر خودروهای مشابه دارد و طراحی آن بسیار جذاب است. ابعاد خودروی جدید هواوی به 5.1 در 1.98 در 1.48 متر و فاصله بین دو محور آن به 3 متر می رسد و فضای بزرگی را در قسمت سرنشینان فراهم می کند. این خودرو دارای چرخ های 21 اینچی چند پره و وزن 2366 کیلوگرم است.

هواوی

از دیگر مشخصات اولین خودروی برقی دوچرخه هوآوی می توان به موتور الکتریکی Huawei Digital Energy اشاره کرد که برای نسخه تک موتوره 227 کیلووات و برای نسخه دو موتوره 385 کیلووات تولید می کند.

قیمت خودروی جدید هواوی با تمامی آپشن ها به 70 هزار دلار و طبق اعلام می رسد یو چینگ دونگمدیر عامل گروه مصرف کننده هواوی، می توانیم انتظار داشته باشیم که Stellato S9 در تابستان امسال به فروش برسد.