در نمایشگاه کامپیوتکس 2024، ایسوس از مدل مفهومی لپ‌تاپ جدیدی به نام Dali رونمایی کرد که یک صفحه نمایش جوهر الکترونیکی کاغذ مانند دیگر در درب خود دارد.

صفحه نمایش درب لپ تاپ ایسوس 12 اینچی دارای رزولوشن 1600 در 1200 پیکسل است و 6 رنگ مختلف تولید می کند. رنگ های دیگر با ترکیب این 6 رنگ ایجاد می شوند. ایسوس جزئیات بیشتری در مورد لپ تاپ جدید خود ارائه نکرده است و مشخص نیست که آیا این لپ تاپ به تولید انبوه می رسد یا خیر.

به گفته سخت افزار Toms، صفحه نمایش دوم لپ تاپ جدید ایسوس زیباتر از کاربردی است. برخی افراد دوست دارند پنل پشتی لپ تاپ خود را با برچسب های مختلف تزئین کنند. نمایشگر دوم می تواند سفارشی سازی های بیشتری را برای علاقه مندان فراهم کند.

در مدلی که ایسوس نشان داد به کمک نرم افزار انحصاری دالی می توانید طرح های گرافیکی و استیکرهای مختلفی را روی صفحه اصلی دستگاه انتخاب کنید تا پس از چند ثانیه در پشت لپ تاپ ظاهر شوند.

دالی می تواند با ترکیب خطوط رنگی با استفاده از هوش مصنوعی و نمایش آنها بر روی صفحه نمایش پشت دستگاه، تصاویر ساده و ابتدایی ایجاد کند.

Lenovo ایده مشابهی را با Yoga Book C930 در سال 2018 امتحان کرد. اما مشخص نیست که این ایده ها تا چه حد در آینده به واقعیت تبدیل خواهند شد.