لاجیتک موس بی سیم G502 را در چین معرفی کرد. لاجیتک G502 جدید با طراحی و عملکرد خوب وارد بازار خواهد شد. لاجیتک G502 LIGHTSPEED یک ماوس بازی بی سیم است و اکنون در Tmall به فروش می رسد.

لاجیتک G502 LIGHTSPEED دارای طراحی و ویژگی هایی است که از مدل های قبلی پیشی می گیرد. فلسفه اصلی سری G502 را با طراحی جدید حفظ کرده است که بهترین ها را در بین گیمرها به نمایش می گذارد. دارای چندین فناوری نوآورانه است و ساختار داخلی آن بر اساس یک ساختار اسکلت بیرونی پیشرفته مانند مدل Pro است. موس بی سیم G502 LIGHTSPEED تنها 7 گرم وزن کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و از سنسور HERO با سطح دقت 25K استفاده می کند. موس بازی بی سیم جدید لاجیتک از POWERPLAY پشتیبانی می کند و از فناوری بی سیم پیشرفته LIGHTSPEED برخوردار است.

یک سیستم کشش فنری فلزی در قلب دکمه اصلی ماوس G502 LIGHTSPEED قرار دارد. به سرعت فعال می شود و در هنگام دویدن احساس ثبات می کند. شش وزنه تعادل قابل تنظیم برای پیکربندی های مختلف وزن و تعادل وجود دارد. چرخ اسکرول به پیمایش سریع و روان کمک می کند و می توان آن را قفل کرد تا به حالت سوئیچینگ استاندارد تغییر وضعیت دهد. نرم‌افزار Logitech G Hub امکان سفارشی‌سازی یکپارچه کلیدها را برای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف، مانند اتصال کلید و ماکرو فراهم می‌کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، ماوس گیمینگ بی سیم Logitech G502 LIGHTSPEED در Tmall موجود است و با قیمت 499 یوان (70 دلار) به فروش می رسد. همچنین در رنگ صورتی هلویی و بنفش انگوری فروخته می شود.

در همین رابطه، لاجیتک از معرفی ماوس بلوتوث M240 خبر داده است. ماوس بلوتوث بی صدا لاجیتک M240 به عنوان مقرون به صرفه ترین ماوس بلوتوث لاجیتک تا به امروز شناخته می شود. این ماوس بی سیم دارای اتصال سریع است و برای بازی و فضای کاری بسیار مناسب است.

ماوس بلوتوث لاجیتک M240 از فناوری بلوتوث سریع و آسان برای اتصال یکپارچه به رایانه یا تبلت شما استفاده می کند. برد بی سیم 33 فوت است و در چندین رنگ مختلف عرضه می شود. گزینه های رنگ گرافیت، رز و سفید مایل به قرمز است. این یک ماوس قابل حمل است که به شما امکان می دهد در هر زمان کارهای بیشتری انجام دهید. عمر باتری 18 ماه است و از دیگر ویژگی های آن می توان به خواب خودکار برای افزایش عمر باتری اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید