اگر از ویندوزهای ۱۰ و ۱۱ استفاده می‌کنید، پس از اتصال درایورها به‌طور خودکار نصب می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید در بازی‌ها از آن استفاده کنید. همچنین، برای اینکه مطمئن شوید دسته به‌درستی به سیستم وصل شده است، در تنظیمات و بخش Bluetooth & devices، نام دسته ایکس باکس را می‌توانید مشاهده کنید.

اگر بعد از اتصال دسته به کامپیوتر، سیستم نتوانست آن را شناسایی کند، سعی کنید با نگه‌داشتن دکمه ایکس باکس، دسته را مجددا روشن یا با سیم دیگری آن را به کامپیوتر وصل کنید.

اتصال دسته ایکس باکس به کامپیوتر به‌صورت بی‌سیم

اتصال بی‌سیم کنترلر ایکس باکس به رایانه شخصی، تقریباً مشابه اتصال آن به کنسول است. همچنین؛ اگر قبلاً کیبورد بلوتوثی یا گوشی خود را از‌طریق بلوتوث به سیستم وصل کرده باشید، مراحل اتصال دسته نیز درست مانند همان گجت‌ها است.

  • ابتدا با نگه‌داشتن دکمه ایکس باکس روی دسته آن را روشن کنید و دکمه Pair را به‌مدت سه ثانیه فشار دهید تا دکمه ایکس باکس شروع به چشمک‌زدن کند.
  • در تنظیمات ویندوز و بخش Bluetooth & devices روی گزینه Add device مانند تصویر زیر کلیک و دسته ایکس باکس را انتخاب کنید. اگر دسته ایکس باکس را در فهرست بازشده مشاهده نمی‌کنید، سعی کنید این کار را چند بار تکرار یا بلوتوث کامپیوتر را یک‌ بار خاموش و روشن کنید.