«مارک زاکربرگ» اعلام کرد که متا در حال آزمایش یک قابلیت برچسب‌گذاری جدید شبیه به هشتگ‌ برای تردز (Threads) است. هرچند این برچسب‌ها اساساً مانند هشتگ عمل می‌کنند، اما Threads آن‌ها را به‌جای یک کلمه هشتگ‌شده‌، به‌عنوان یک لینک با متن آبی نشان می‌دهد.

همانطور که زاکربرگ با انتشار یک تصویر نشان داده است، اکنون کاربران تردز هنگام تایپ «#» در باکس متنی این شبکه اجتماعی با موضوعاتی برای برچسب‌گذاری پست خود یا موارد مشابه به آن‌ها مواجه خواهند شد. درست مانند اینستاگرام، همچنین تعداد پست‌هایی که درباره یک برچسب خاص منتشر شده است نیز نمایش داده می‌شود.

نحوه نمایش هشتگ‌ها در تردز

این ویژگی ظاهراً در حال حاضر فقط در دسترس کاربران استرالیایی قرار گرفته است و همچنین برای هر پست فقط یک برچسب می‌توان تعیین کرد. با این حال، متا با گذشت زمان به کار روی این ویژگی ادامه خواهد داد، بنابراین محدودیت‌های اشاره‌شده در نسخه‌های بالا ممکن است برطرف شده باشند. احتمالاً متا به‌عنوان راهی برای کاهش اسپم‌های پلتفرم خود تصمیم گرفته تا انتخاب برچسب‌ها را محدود کند.

در حالی که Threads هنوز در اروپا منتشر نشده است، زاکربرگ ماه گذشته گفت که این شبکه اجتماعی رشد ثابتی داشته است و اکنون نزدیک به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

همچنین چند ویژگی مهم مانند قابلیت حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام و جلوگیری از اشتراک‌گذاری خودکار پست‌های تردز در فیسبوک و اینستاگرام نیز اخیراً برای آن در دسترس قرار گرفته است. مدیر اینستاگرام همچنین ماه گذشته تایید کرد که آن‌ها روی API تردز کار می‌کنند و قابلیت‌های نظرسنجی و امکان ارسال فایل GIF نیز قبل‌تر ارائه شده بودند.