«آدام موسری» رئیس اینستاگرام با اشاره به اینکه موافق هستند موضوعات شبکه اجتماعی آنها در حال کار روی یک فید جدید هستند که فقط پست‌های حساب‌هایی را که شما دنبال می‌کنید نشان می‌دهد.

مارکز براونلی، یوتیوب‌بر معروف فناوری و نوح کالینا، عکاس هنری آمریکایی، به طور جداگانه این ویژگی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام Threads درخواست کردند. زاکربرگ، مدیر عامل متا، با ارسال یک شکلک شبیه به درخواست براونلی، و موساری با نوشتن عبارت «فهرست شده» به درخواست کالینا پاسخ داد.

سایر ویژگی های شبکه اجتماعی Threads آینده

البته این تنها ویژگی مورد نیاز در لیست مجموعه نیست. قبلاً به درخواست‌های دیگر مانند اضافه کردن قابلیت‌های ویرایش، امکان ترجمه توییت‌ها به زبان‌های دیگر و امکان جابجایی بین حساب‌های مختلف پاسخ مشابهی داده است.

اگر با رقیب متا توییتر کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که فید صفحه اصلی آن شامل پست هایی از حساب های تصادفی است که شما آنها را دنبال نمی کنید و توسط الگوریتم متا به شما پیشنهاد شده است. در برخی موارد، تعداد این پست های پیشنهادی آنقدر زیاد می شود که باعث سردرگمی کاربران می شود.

با این حال، طبق آخرین آمار ارائه شده توسط زاکربرگ، شبکه اجتماعی Threads با ثبت نام 10 میلیون کاربر پس از 7 ساعت به رشد خود ادامه می دهد.

اخیراً توییتر محدودیت‌های بیشتری را برای کاربران خود در نظر گرفته است که به ادعای ایلان ماسک برای جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربران حیاتی و مهم است. این موضوع باعث شده تا شبکه های اجتماعی رقیب توییتر مانند Bluesky و Mastadon کاربران بیشتری را به خود جذب کنند و متا فکر می کند اکنون بهترین زمان برای راه اندازی شبکه اجتماعی Instagram Trades است. با این حال، همانطور که تحلیلگران گفتند، سبقت گرفتن از توییتر برای اینستاگرام بسیار دشوار خواهد بود.