هواوی در حال کار بر روی یک گوشی فلیپ جدید است که جانشین Pocket S خواهد شد. یک وبلاگ نویس دیجیتال چینی جزئیات کمی در مورد این دستگاه منتشر کرده که نشان می دهد صفحه نمایش ثانویه ارتقا یافته، باریک تر و سبک تر از مدل قبلی خواهد بود. مهمتر از همه، پشتیبانی از 5G نیز دارد. هوآوی پیشتر برای اولین بار از زمان تحریم ایالات متحده، 5G را در تلفن هوشمند سری میت 60 خود تعبیه کرد بنابراین طبیعی است که فکر کنیم این شرکت در گوشی های هوشمند آینده نیز از این روند پیروی خواهد کرد.

گوشی تاشوی آینده احتمالا اولین گوشی فلیپ هوآوی با پشتیبانی از 5G از زمان تحریم ایالات متحده خواهد بود. علاوه بر این، نویسنده اشاره می کند که این گوشی به طور خاص کاربران زن را هدف قرار خواهد داد. جزئیات دیگری درباره این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده است. جدیدترین گوشی تاشو هوآوی، Pocket S است که دارای صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و پوشش 1.07 میلیارد رنگ است. همچنین دارای یک صفحه نمایش بیرونی 1.04 اینچی بوده که می تواند برای کارهای سریع مانند بررسی آب و هوا، گرفتن سلفی و کنترل پخش موسیقی استفاده شود.

Pocket S مجهز به پردازنده اسنپدراگون 778G 4G است و تا 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دوربین دارای یک سیستم دوربین عقب سه لنز با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور سوپر ماکرو 13 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی است. مشخص نیست هواوی چه ارتقای خاصی را در گوشی تاشوی جدید خود انجام خواهد داد. با این حال، واقعیت که این شرکت کاربران زن را هدف قرار می دهد نشان می دهد که گوشی ممکن است طراحی شیک و جمع و جورتری داشته باشد. علاوه بر این، گوشی ممکن است دارای ویژگی های جدیدی باشد که به طور خاص برای نیازهای کاربران زن طراحی شده است.

گوشی جدید فلیپ هوآوی در راه است

در دیگر خبرها هواوی تایید کرده است که تبلت MatePad Pro 13.2 را در 25 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. MatePad Pro 13.2 با صفحه نمایش بزرگ 13.2 اینچی، بزرگترین تبلت تاریخ هواوی است، بنابراین برای طرفداران جذاب خواهد بود.

پوستر رسمی حاکی از آن است که MatePad Pro 13.2 شامل طراحی نازک و سبک وزن با حاشیه بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش می شود. انتظار می رود با نمایشگر بزرگتر خود به نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده ای دست یابد و به طور بالقوه استاندارد جدیدی را در رده خود ایجاد کند. گنجاندن یک بریدگی نمایشگر بزرگتر نشان می دهد که MatePad Pro 13.2 می تواند به سیستم دوربین دوگانه به همراه قابلیت 3D ToF مانند برای تشخیص چهره 3 بعدی و پشتیبانی از ژست های حرکتی برای عملکرد هندزفری مجهز شود.

گفته شده که MatePad Pro 13.2 ممکن است دارای چیپست Kirin 9000s باشد که به سری Mate 60 و گوشی تاشو Mate X5 قدرت بخشید. درج لوگوی NearLink StarLight بر روی پوستر نشان می دهد که MatePad Pro 13.2 به فناوری اتصال StarLight مجهز خواهد شد، یک فناوری بی سیم کوتاه برد که اخیراً معرفی شده است و نقاط قوت بلوتوث و Wi-Fi را ترکیب می کند. چندین مزیت از جمله 60 درصد مصرف انرژی کمتر، 6 برابر سرعت بیشتر، 1/30 تاخیر و پشتیبانی از تعداد بیشتری از اتصالات شبکه نسبت به اتصالات بی سیم سنتی وجود دارد.

به نظر می رسد که MatePad Pro 13.2 به لطف فناوری اتصال StarLight از قلم جدیدی با تأخیر کمتر پشتیبانی می کند و تجربه نوشتنی قابل مقایسه با استفاده از کاغذ و قلم فیزیکی را ارائه می دهد و در عین حال عمر باتری را حفظ می کند. گفته می شود MatePad Pro 13.2 از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ممکن است دارای تنظیمات دوربین دوگانه با لنز فوق عریض در پشت باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید