مراسم بزرگداشت و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار نوآورانه تجارت (تکنوترید) روز سه شنبه 30 خرداد با حضور “محمد فرجود” مدیرعامل تفتا، “نامدار افروغ” رئیس اسبق تکنوترید، “بابک محبوبی” معاون معاونت سرمایه گذاری بانک تجارت، «پادرام رضایی» رئیس هیئت مدیره شرکت تکنوجارت، «مصطفی طهماسبی» عضو هیئت مدیره شرکت تکنوجارت و «حسام مقصودلو» عضو هیئت مدیره شرکت تفتا برگزار کردند. در ساختمان شرکت تکنوژارت.

در این مراسم با حضور جمعی از مدیران هلدینگ تفتا و تکنوجارت، محمد فرجود ضمن تشکر از زحمات افروگ، از انتصاب سید محمدحسین سجادی نیری به عنوان مدیرعامل جدید تکنوجارت خبر داد.

تکنوترید حلقه تفتا را به اکوسیستم نوآوری متصل می کند

مدیرعامل تفتا با اشاره به تجربه سجادی نیری در حوزه‌هایی مانند فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، مخابرات، فین‌تک و نقش وی در راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری چندگانه، گفت: در مجموعه سیاست‌های هلدینگ تفتا، کسب‌وکار فن‌آور نقش مشخصی برای آینده دارد. و رابطه ما با اکوسیستم نوآوری است. علاوه بر این، این شرکت به عنوان نقطه نفوذ در اقتصاد دیجیتال کشور، فضای قابل توجهی برای توسعه دارد. حضور آقای سجادی نیری در کسب و کار فناورانه با توجه به حضور مستمر و موثر ایشان در اکوسیستم نوآوری کشور در حدود دو دهه اتفاق مبارکی است.

سجادی نیری در این مراسم از حاضران دعوت به همکاری و مشارکت بیشتر برای رساندن کسب و کار فناورانه به جایگاه واقعی خود کرد و افزود: به نظر من، کسب و کار تکنو مجموعه ای است که می تواند به سرعت با داشتن سبد 2 هزار میلیاردی، رونق بخشد. کارخانه نوآوری شما و غلبه بر موانعی که در نتیجه باید حرکت کنید. این دیدگاه ناشی از اعتقاد من به نیروی انسانی و همچنین مشاهده همکاری مدیران بانک تجارت و هلدینگ فناوری اطلاعات برای ارتقای شرکت است.

محمدحسین سجادی نیری پیش از این سمت‌هایی را به عنوان مدیرعامل هلدینگ ستاره نوآوری داوین، دبیر توسعه فناوری نرم‌افزار و فناوری‌های هویت‌سازی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، عضویت در هیئت مدیره شرکت پیام‌رسان بله، مسئول ریاست هیئت مدیره صندوق صنایع خلاق، مشاور مدیرعامل رایتل، نایب رئیس هیئت مدیره صندوق فناوری های نوین، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز توسعه و همکاری های توسعه.