لئو گبی، تحلیلگری که دستگاه‌های متصل را در CCS Insight پوشش می‌دهد، می‌گوید که کار کردن این ابزارها با هم کلیدی برای اجرای این مفهوم خواهد بود. به جای داشتن این تجربه از هم گسیخته در جایی که برنامه‌های خاصی از هوش مصنوعی به روش‌های خاصی استفاده می‌کنند، می‌خواهید هوش مصنوعی ابزاری فراگیر باشد که وقتی می‌خواهید چیزی را از هر برنامه، هر تجربه، هر محتوا بیرون بکشید، توانایی فوری جستجو در همه موارد را دارید. این چیزها.

وقتی قطعات به هم می رسند، این ایده مانند یک رویا به نظر می رسد. تصور کنید بتوانید از دستیار دیجیتال خود بپرسید: «هی، آن مردی که هفته گذشته با او صحبت کردم و دستور غذای واقعاً خوب رامن را داشت، کی بود؟» و سپس نام، خلاصه ای از مکالمه و مکانی را که در آن پیدا کنید، درج کند. تمام مواد تشکیل دهنده

مورهد می‌گوید: «برای افرادی مثل من که چیزی را به خاطر نمی‌آورند و باید همه چیز را بنویسند، عالی خواهد بود.

سپس موضوع حساس حفظ اطلاعات شخصی خصوصی است.

گروبر می گوید: «اگر نیم ثانیه به آن فکر کنید، مهم ترین مشکل سخت ضبط یا رونویسی نیست، بلکه حل مشکل حریم خصوصی است. “اگر ما شروع به دریافت برنامه های حافظه یا برنامه های فراخوان یا هر چیز دیگری کنیم، به درک گسترده تری از این ایده رضایت نیاز داریم.”

گروبر می گوید علیرغم اشتیاق خود به ایده دستیاران شخصی، این خطر وجود دارد که مردم بیش از حد مایل باشند که به دستیار هوش مصنوعی خود اجازه دهند به همه چیز کمک کند (و نظارت کند). این سرویس از سرویس‌های خصوصی رمزگذاری‌شده‌ای حمایت می‌کند که به یک سرویس ابری متصل نیستند – یا اگر متصل هستند، فقط با یک کلید رمزگذاری که در دستگاه کاربر ذخیره می‌شود قابل دسترسی هستند. گروبر می‌گوید این خطر نوعی فیس‌بوک اصلاح دستیاران هوش مصنوعی است، که در آن کاربران به دلیل سهولت استفاده جذب می‌شوند اما تا بعد از آن تا حد زیادی از پیامدهای حفظ حریم خصوصی بی‌اطلاع می‌مانند.

گروبر می گوید: «باید به مصرف کنندگان گفته شود که بلرزند. باید به آنها گفته شود که نسبت به چیزهایی که قبلاً شبیه آن هستند بسیار بسیار مشکوک باشند و عامل خزش را احساس کنند.»

تلفن شما در حال حاضر تمام داده‌هایی را که می‌تواند برای شما دریافت کند، از موقعیت مکانی شما گرفته تا عادت‌های خرید خواربارفروشی‌تان تخلیه می‌کند. ناگفته نماند که از لحاظ تاریخی مردم تمایل دارند هنگام استفاده از فناوری‌های جدید، راحتی را بر امنیت ترجیح دهند.

گبی می گوید: «موانع و موانع در اینجا احتمالاً بسیار کمتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. ما شاهد سرعتی بوده‌ایم که مردم با استفاده از آن فناوری‌هایی را که زندگی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند، اتخاذ کرده و از آن استقبال می‌کنند.»

این به این دلیل است که پتانسیل صعودی واقعی در اینجا نیز وجود دارد. این واقعیت که می‌توانید با همه این اطلاعات جمع‌آوری‌شده تعامل داشته باشید و از آن بهره ببرید، ممکن است حتی برخی از سختی‌های سال‌ها جاسوسی سازندگان برنامه‌ها و دستگاه‌ها را از بین ببرد.

گیبی می‌گوید: «اگر تلفن شما قبلاً این داده‌ها را می‌پذیرد، و در حال حاضر فقط جمع‌آوری می‌شود و برای نشان دادن تبلیغات به شما استفاده می‌شود، آیا واقعاً مفید است که هر عنصر کاربردی را از آن بازگردانید؟» «همچنین می‌توانید به آن داده‌ها ضربه بزنید و آن معیارهای مفید را دریافت کنید. شاید این یک چیز واقعا مفید باشد.

درست مثل این است که بعد از اینکه کسی تمام لباس‌های شما را دزدیده است به شما چتر می‌دهند، اما اگر شرکت‌ها بتوانند این دستیاران هوش مصنوعی را به کار ببندند، آنگاه بحث در مورد جمع‌آوری داده‌ها ممکن است بیشتر به سمت نحوه انجام این کار با مسئولیت‌پذیری و به‌طور دقیق تغییر کند. way ابزار واقعی را فراهم می کند.

آینده کاملاً گلگون نیست، زیرا هنوز باید به شرکت هایی اعتماد کنیم که در نهایت تصمیم می گیرند کدام بخش از زندگی دیجیتالی ما مناسب به نظر می رسد. حافظه ممکن است بخش عمده ای از شناخت باشد، اما قدم بعدی فراتر از آن، عمدی است. این یک چیز است که هوش مصنوعی هر کاری را که انجام می دهیم به خاطر بسپارد، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام اطلاعات برای ما مهم است بعداً یک چیز دیگر است.

گروبر می‌گوید: «ما می‌توانیم قدرت بسیار زیادی از هوش مصنوعی شخصی دریافت کنیم. اما، او هشدار می‌دهد، «مزایای آن چنان عظیم است که باید از نظر اخلاقی قانع‌کننده باشد که بتوانیم مورد مناسب را به دست آوریم، برای به دست آوردن موردی که امن، مطمئن و درست شده باشد. لطفا، این شانس ماست. اگر این کار فقط به صورت رایگان و نه خصوصی انجام شود، ما فرصتی را که یک بار در زندگی انجام می دهیم را از دست خواهیم داد.