بالاخره ردیاب هوشمند انحصاری موتورولا رونمایی شد. این ردیاب هوشمند که به نظر یک رقیب شایسته AirTag است، ۲۹ دلار قیمت دارد و با شبکه Find My Device اندروید سازگار است، بنابراین می توانید به راحتی دستگاه های گم شده را پیدا کنید.

ردیاب هوشمند موتورولا علاوه بر بلوتوث به تراشه UWB نیز مجهز شده است. این بدان معنی است که اگر تلفن همراه شما مجهز به UWB باشد، می توانید مکان ردیاب را با دقت قابل توجهی پیدا کنید. درست مانند ویژگی ای که AirTag به کاربران آیفون ارائه می دهد.

موتورولا

ردیاب هوشمند موتو تگ به گواهی IP67 مجهز است و حتی در صورت غوطه ور شدن در آب نیز ایمن باقی می ماند. این ردیاب مجهز به باتری CR2032 است و تا یک سال نیازی به باتری جدید نخواهد داشت.

فشردن دکمه Moto Tag به کاربر کمک می کند تا گوشی خود را پیدا کند. دکمه چند کاره Moto Tag می تواند به عنوان یک ماشه برای دوربین گوشی موتورولا نیز استفاده شود.

موتورولا

MotoTag ظاهرا با کیس های ساخته شده برای AirTag اپل سازگار است. به گفته موتورولا، ردیاب هوشمند این شرکت در حال حاضر با اکثر لوازم جانبی مختلف موجود در بازار قابل استفاده است.

مقالات مرتبط

Moto Tag در 2 آگوست 2024 (12 اوت 1403) راه اندازی خواهد شد. یک بسته از چهار دستگاه MotoTag به قیمت 99 دلار به فروش می رسد و هر MotoTag به تنهایی 29 دلار قیمت دارد.