یکی از مهم ترین مراحل AI پین که شباهت بیشتری به صفحه نمایش دیجیتال خودرو دارد، پروژکتور لیزری آن است. برای استفاده از این ویژگی، باید یک بار روی تاچ پد دستگاه ضربه بزنید یا از آن بخواهید چیزی را به شما «نشان دهد». وقتی پین با شما صحبت می کند، می توانید کف دست خود را به سمت دستگاه ببرید تا از صحبت کردن به تایپ تغییر دهید. برای باز کردن قفل دستگاه و دسترسی به تنظیمات باید از پروژکتور استفاده کنید.

رابط کاربری پروژکتور به رنگ سبز و تنها با یک دست نمایش داده می شود. کاربران به تدریج از بهترین فاصله دست تا دستگاه آگاه خواهند شد. وضوح 750 مگاپیکسلی تبلیغ شده Humin بیشتر یک شوخی است، اما خوشبختانه متن به اندازه کافی واضح است.

برای باز کردن قفل دستگاه، کاربران باید گزینه های صحیح را از سری اعداد نمایش داده شده در کف دست خود انتخاب کنند. علاوه بر این، برای حرکت بین نمادهای منو، آنها باید از مجموعه ای از حرکات استفاده کنند. پسندیدن مارکیز برانلی او در نقد خود می‌گوید، مثل این است که یک تیله را در کف دست خود بغلتانید.

برای انتخاب گزینه منو، باید انگشت شست و اشاره خود را روی آن گزینه بزنید و نمی توانید از انگشتان دست دیگر خود استفاده کنید. حتی کارشناسان هم نتوانستند بار اول روی نماد سمت راست کلیک کنند.

می‌توانیم از ایده و تلاش Humin در رابطه با رابط پروژکتور لیزری قدردانی کنیم، اما عملکرد بسیار ضعیف این گجت در این بخش در نهایت ما را به یک جمله طلایی می‌رساند: «اگر می‌خواهید محصولی بسازید که کار یک گوشی هوشمند را انجام دهد، لطفاً گوشی هوشمند” آن را هوشمند کن!”

بپرسید، اما منتظر پاسخ نباشید

فکر می کنید جالب ترین کاری که می توانید با ویجتی مانند AI Pin انجام دهید چیست؟ بگویید جلوی رستوران ایستاده‌اید، روی پین ضربه بزنید و بپرسید رتبه‌بندی عمومی برای رستوران چقدر است.

برای تجربه هر تعامل موفق دستگاه، باید سه تا چهار تعامل ناموفق را تحمل کنید

به گفته سازندگان، این دستگاه به سرعت از تصویر مقابل شما عکس می گیرد، آن را با تصاویر مشابه در وب مقایسه می کند و پاسخ آن را پیدا می کند. سپس شما را در مورد نظرات مردم آگاه می کند. انجام این کار در تلفن هوشمند زمان بیشتری می برد، بنابراین ممکن است آزمایش خوبی برای اندازه گیری عملکرد گجت باشد.

در عمل، محصول Humin در این آزمون مردود می شود. در بیشتر مواقع دستگاه حتی زمانی که نام رستوران روی تابلوی بزرگی در مقابل کاربر نمایش داده می شود، نمی تواند رستوران یا مکان مورد نظر را پیدا کند. مدیر عامل شرکت Bongiorno این مسئله را به “توهمات مدل و مشکلات سرور” نسبت می دهد و می گوید که همه چیز به مرور زمان بهبود خواهد یافت.