نئوبانک ها یا بانک های تمام دیجیتال، به جز حذف شعب فیزیکی، تغییرات زیادی را برای تمایز خود از بانک های سنتی ایجاد کرده اند. یکی از استراتژی های این نئوبانک ها برای جداسازی خود از بانک های سنتی و شعب دیجیتال تبدیل مشتریان به مصرف کننده است. در این رویکرد جدید و مدرن، هر کاربر به عنوان فردی با علایق و سبک زندگی منحصر به فرد، خدمات شخصی سازی شده را دریافت می کند.

نئوبانک بلوبانک با عنوان «بانک اما دوست داشتنی» در این زمینه گام های بلندی برداشته است تا کاربران آن بتوانند با استفاده از ویژگی های شخصی سازی شده بانک ایده آل و مورد علاقه خود را داشته باشند. اپلیکیشن Bluebank و کارت های بانکی آن به گونه ای طراحی شده اند که کاربران این نئوبانک در هر منطقه ای می توانند آنچه را که دوست دارند و متناسب با سبک مورد علاقه خود انتخاب کنند.

در زیر برخی از ویژگی های سفارشی Bluebank آورده شده است.

سفارشی کردن امنیت

در موسسات مالی و بانکی، امنیت اولین و مهمترین عاملی است که باید به آن توجه شود. در همین راستا، Bluebank با طراحی قابلیتی به نام «گذرواژه تراکنش»، ویژگی‌های امنیتی رایجی مانند ورود با اثر انگشت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند در هر تراکنش از این رمز عبور استفاده کنند و سطح امنیت حساب آن‌ها را به سطح قابل قبولی برساند و از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.

رمز عبور تراکنش به عنوان لایه دیگری از امنیت با هر تراکنش ایجاد می شود تا کاربران در صورت گم شدن تلفن یا کارت خود نگران سوء استفاده احتمالی نباشند. این ویژگی شامل یک عدد چهار رقمی است که هر کاربر می تواند به صلاحدید خود آن را فعال کند. برای فعال کردن این ویژگی، کافی است در منوی تنظیمات برنامه Bluebank، گزینه «Security & Privacy» را انتخاب کرده و در قسمت مربوطه، ویژگی «Transaction Password» را فعال کنید.

مدیریت مالی شخصی

برای افرادی که هرگز در مدیریت هزینه ها و درآمد تجربه نداشته اند، مدیریت مالی کار دشواری است. برای حل این چالش، اپلیکیشن Bluebank بخشی به نام «مدیریت مالی» را ارائه کرده است که به هر کاربری با هر درآمد و هزینه ای امکان مدیریت حساب خود را می دهد. در این قسمت ویژگی بودجه بندی طراحی شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا بر اساس درآمد و هزینه های قابل پیش بینی خود عدد خاصی را به عنوان محدودیت هزینه ماهانه تعیین کنند. این ویژگی به افراد کمک می کند تا با توجه به تعداد مشخص شده بهتر و راحت تر هزینه های خود را مدیریت کنند و از هزینه های غیر ضروری خودداری کنند. همچنین با هر بار مراجعه به این بخش، کاربران می توانند هزینه های ماهانه و مبلغ باقیمانده خود را برای رسیدن به سقف مشاهده کنند و در زمان های مختلف اعلان های مربوطه را از طریق اعلان های اپلیکیشن دریافت کنند.

اپلیکیشن Bluebank با طراحی کارت های رنگارنگ، به افرادی که دوست دارند وسایل شخصی خود را با سبک و سلیقه خود هماهنگ کنند، پاسخ می دهد. بلوکارد در رنگ های مختلف طراحی و عرضه شده است تا هر کاربر با توجه به سلیقه و سبک زندگی منحصر به فرد خود کارت بانکی خود را داشته باشد. این کارت با الهام از سبک های مینیمالیستی طراحی شده و در ابتدا با رنگ های آبی، سبز و قرمز در دسترس کاربران قرار گرفت. اخیرا و همزمان با آغاز سال 1402، سه رنگ جدید رزگلد، زرد و بنفش به لیست رنگ های مختلف کارت آبی اضافه شد. علاوه بر این، کارت سیاه نیز برای کاربرانی که می توانند 10 نفر را به Bluebank دعوت کنند در دسترس است. Bluebank با تاکید بر اصل تنوع و دربرگیری این محصول را با رنگ های متنوع و جذاب معرفی کرد تا کاربران بتوانند خود را از سایر کارت های رایج بانکی متمایز کنند و کارت بانکی خود را مطابق با سبک و سلیقه شخصی خود سفارشی کنند.

انتخاب شما: پیامک یا اطلاع رسانی.

به منظور اطلاع رسانی به مصرف کنندگان، برنامه ها و اپلیکیشن های بانکی باید به گونه ای طراحی شوند که در اسرع وقت در معرض دید مصرف کنندگان قرار گیرند. برنامه Bluebank به کاربران خود اجازه می دهد تا روش دریافت پیام های مهم را بر اساس ترجیحات خود سفارشی کنند.

در منوی تنظیمات اپلیکیشن Bluebank بخشی به نام «اعلان» وجود دارد که کاربران می توانند برای دریافت هر یک از پیام های مورد نیاز از طریق پیامک یا اعلان اپلیکیشن به آن مراجعه کنند. در این بخش سه گزینه وجود دارد: «اعلان‌های امنیتی»، «اعلان‌های تراکنش» و «اعلان‌های ورود»، به جز گزینه اول که به دلایل امنیتی فقط از طریق پیامک ارسال می‌شود، بقیه گزینه‌ها بر اساس دو پیامک یا گزینه اعلان قابل سفارشی‌سازی هستند. ..

همچنین اپلیکیشن Bluebank به کاربران خود این امکان را می دهد که حالت نمایش اپلیکیشن را با توجه به سبک مورد علاقه خود برای مشاهده اپلیکیشن ها در گوشی خود تغییر دهند. در منوی تنظیمات اپلیکیشن Bluebank گزینه ای به نام نمایشگر آبی طراحی شده است که کاربران با مراجعه به آن می توانند یکی از سه گزینه «مطابق با سیستم عامل»، «حالت روز» و «حالت شب» را انتخاب کنند. و محیط برنامه Bluebank خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

بلوبانک یک نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که فعالیت خود را از اواخر سال ۱۳۹۷ با هدف تامین نیازهای بانکی هموطنان به ویژه نسل جوان آغاز کرد. این بانک جدید با ارائه خدمات کاملاً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته سطح جدیدی از خدمات را با نوآوری ها بازنویسی کند:

به منظور اطلاع رسانی به مصرف کنندگان، برنامه ها و اپلیکیشن های بانکی باید به گونه ای طراحی شوند که در اسرع وقت در معرض دید مصرف کنندگان قرار گیرند. برنامه Bluebank به کاربران اجازه می دهد تا نحوه دریافت پیام های مهم را با تنظیمات خود سفارشی کنند.

در منوی تنظیمات اپلیکیشن Bluebank، قسمت «اعلان» وجود دارد که کاربران می توانند هر یک از پیام های مورد نیاز خود را چه از طریق پیامک و چه از طریق اعلان برنامه ای دریافت کنند. در این قسمت سه گزینه «اعلان‌های امنیتی»، «اعلان‌های تراکنش» و «اعلان‌های ورود» وجود دارد، به جز گزینه اول که به دلایل امنیتی فقط از طریق پیامک ارسال می‌شود، بقیه بر اساس دو گزینه پیامک یا اعلان سفارشی‌سازی می‌شوند. .

همچنین اپلیکیشن Bluebank به کاربران خود این امکان را می دهد که حالت نمایش اپلیکیشن را با توجه به سبک مورد علاقه خود برای مشاهده اپلیکیشن ها در گوشی خود تغییر دهند. در منوی تنظیمات اپلیکیشن Bluebank، گزینه «نمایش آبی» طراحی شده است که با مراجعه به آن، کاربران می توانند یکی از سه گزینه «بر اساس سیستم عامل»، «حالت روز» و «حالت شب» را انتخاب کنند و محیط برنامه Bluebank خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید. این گزینه بسته به سیستم عامل پیش فرض است و کاربران در صورت نیاز به تغییر می توانند به راحتی آن را تغییر دهند.

بلوبانک یک نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که فعالیت خود را از اواخر سال ۱۳۹۷ با هدف تامین نیازهای بانکی هموطنان به ویژه نسل جوان آغاز کرد.

به این پست امتیاز دهید