به نظر می رسد که توسعه MIUI 15 شیائومی با سرعت زیادی در حال انجام است زیرا جزئیات زیادی در مورد رابط درز می کند. اخیراً اولین نسخه بتای MIUI 15 روی سرور شیائومی دیده شد و همچنین مشخص شده است که سری Redmi Note 13 و Xiaomi 14 اولین دستگاه هایی هستند که از روز اول عرضه این رابط کاربری را اجرا می کنند. اخیرا گزارشی منتشر شده است که از اضافه شدن دو ویژگی جدید به MIUI 15 خبر می دهد.

تیم شیائومی دو ویژگی جدید برای MIUI 15 کشف کرده است که برای بسیاری از کاربران جالب خواهد بود. اولین ویژگی جالب، کلیپ بورد بهبود یافته است که به کاربران امکان کپی و چسباندن تصاویر و فایل ها را می دهد. این قابلیت که در حال حاضر در گوشی های سامسونگ وجود دارد، می تواند برای اشتراک گذاری سریع محتوا بین اپلیکیشن ها بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک تصویر را از یک وب‌سایت کپی کرده و بدون نیاز به باز کردن گالری، آن را در چت تلگرام قرار دهید.

یکی دیگر از قابلیت هایی که به احتمال زیاد در نسخه نهایی MIUI 15 وجود دارد می تواند صدای بلندگوهای گوشی های این شرکت را افزایش دهد. طبق یافته های تیم Xiaomiui، در MIUI 15 گزینه جدیدی به مرکز کنترل اضافه می شود که به شما امکان می دهد تا 200 درصد صدای خروجی را افزایش دهید. این ویژگی باید تجربه چند رسانه ای گوشی های این شرکت را افزایش دهد و همچنین به کاربران کمک کند از محتوایی که در محیط های پر سر و صدا تماشا می کنند لذت ببرند.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار MIUI 15 وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که پوسته سفارشی MIUI 15 در ماه دسامبر در چین رونمایی خواهد شد و در اوایل سال 2024 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود. این بازه زمانی مطابق با برنامه سال گذشته انتشار MIUI 14 است. همانطور که گفته شد، انتظار می رود Redmi Note 13 و Xiaomi 14 اولین دستگاه ها به این رابط کاربری مجهز شوند.

نظر شما در مورد این دو ویژگی جدید در MIUI 15 چیست؟