اپراتورهای مختلف برای ارائه خدمات مختلف خود و همچنین تسهیل در استفاده از امکانات ارائه شده توسط اپراتور، نرم افزارهای کاربردی را ایجاد و ارائه می کنند.

همانطور که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اقدام به طراحی و معرفی اپلیکیشن موبایل به مشترکین و کاربران خود کرده اند، رایتل نیز برای ارائه امکانات و خدمات خود، سامانه رایتلمن و همچنین اپلیکیشن موبایل رایتلمن را راه اندازی کرده است. رایتل علاوه بر اپلیکیشن دارای سیستمی به نام My Rightel system است که در اختیار مشترکین این اپراتور قرار دارد.

این اپلیکیشن برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید در دسترس است. برای مشترکین رایتل که از سیستم عامل آیفون و IOS استفاده می کنند، نسخه برنامه تحت وب My Rightel نیز موجود است. کاربران آیفون نیز می توانند این اپلیکیشن را از اپ استورهای ایرانی آیفون دانلود کنند.

اگر از مشترکین اپراتور رایتلمن هستید و می خواهید با اپلیکیشن رایتلمن آشنا شوید، با خدمات مختلف اپلیکیشن رایتلمن آشنا شوید و نحوه کار با آن را بیاموزید، تا پایان این مقاله با زومیت همراه باشید.

برنامه My Rightel را دانلود و نصب کنید

امکانات مختلفی که رایتل برای مشترکین خود در نظر گرفته است در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می گیرد و افراد می توانند با دریافت اپلیکیشن رایتل من از وبسایت رایتل یا از فروشگاه های نرم افزار و اپلیکیشن، آن را نصب کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

در صورت تمایل به دانلود و نصب این اپلیکیشن به سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه کنید. در نوار بالای صفحه، روی گزینه My Rightel کلیک کنید و سپس گزینه “Download My Rightel” را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای به شما نمایش داده می شود که می توانید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود انتخاب کنید که از کدام پلتفرم برای دانلود این اپلیکیشن استفاده کنید و با کلیک بر روی پلتفرم مورد نظر به صفحه دریافت این اپلیکیشن در پلتفرم هدایت می شوید. .