وان پلاس اخیراً اعلام کرده است که یک نوع رنگ قرمز جدید از OnePlus 11R به زودی در هند عرضه خواهد شد. این برند اکنون تایید کرده که گزینه رنگ جدید در تاریخ 7 اکتبر عرضه خواهد شد.

گزینه رنگ قرمز رسما OnePlus 11R 5G Solar Red Edition نامیده می شود. دارای عقب چرم گیاهی با الگوی دوختی است که از طرفین پایین می رود. در ماه آوریل، OnePlus این گزینه رنگی را برای OnePlus Ace 2 Genshin Impact Edition عرضه کرد. همانطور که گفته شد، ما انتظار نداریم که 11R 5G با یک رابط کاربری دارای تم Genshin سفارشی شود.

علاوه بر طراحی، این گوشی هوشمند دارای 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.  OnePlus 11R 5G دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED خمیده با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1450 نیت است. دارای یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه بوده و از HDR10+ پشتیبانی می کند.

سیستم دوربین شامل سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 است و به رم LPDDR5 تجهیز شد. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در طول کارهای فشرده، یک سیستم خنک کننده VC هشت کاناله را در خود جای داده است. این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی نیز مجهز شد. برای داشتن تجربه کاربری قابل تنظیم مبتنی بر اندروید 13 با OxygenOS 13 همراه شد.

OnePlus 11R در رنگ جذاب قرمز

در دیگر خبرها تبلت OnePlus Pad Go درست در گوشه و کنار است. اما قبل از معرفی رسمی، این شرکت تیزر جدیدی از این تبلت آینده به اشتراک گذاشت. این تیزر قابلیتی را به اشتراک می‌گذارد که راه خود را به مدل Pad Go باز می‌کند و آن را برای کاربر پسند می سازد. سازنده چینی گوشی های هوشمند این تیزر را از طریق پیج رسمی X خود (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت. با نگاهی به پوستر تصویر، OnePlus تأیید کرده است که Pad Go دارای گواهی TUV Rheinland است که اساساً به این معنی بوده که از فناوری نور آبی کم پشتیبانی می کند.

نور آبی کمتر باعث محافظت بهتر از چشم کاربران می شود. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، OnePlus Pad Go دارای صفحه نمایش 11.35 اینچی بلند است که دارای وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7:5 است. علاوه بر این، تبلت جدید مجهز به چهار اسپیکر بوده که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

قیمت OnePlus Pad Go قرار است در 6 اکتبر 2023 اعلام شود. Go همچنین نشان می دهد که تبلت جدید احتمالاً تبلت مقرون به صرفه تری در مقایسه با مدل OnePlus Pad است. در اوایل این هفته، یک افشا فاش کرد که Pad Go ممکن است از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی انرژی گیرد. در بخش سخت افزاری دستگاه به تراشه هلیو G99 مدیاتک مجهز شده است.

این چیپست می تواند با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و رابط کاربری OyxgenOS 13.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید