Nubia به گسترش دامنه محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت که مخصوصاً برای گوشی های هوشمند خود که گیمرها را هدف قرار می دهد، قابل توجه است، اخیراً با همکاری ویژه خود با Transformers در کانون توجه قرار گرفته است.

چندی پیش کیبورد مکانیکی Bumblebee Edition Nubia را به شما نشان دادیم که حاصل این همکاری است. با این حال، تنها شگفتی این شرکت نیست. نوبیا Red Magic 8S Pro+ Bumblebee Edition اکنون برای پیش‌سفارش با قیمت 6499 یوان دردسترس است.

نسخه کلکسیونی Bumblebee Super Warrior نوبیا Red Magic 8S Pro+ اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است. مشتریان علاقه مند می توانند این مدل را با سپرده 100 یوان تضمین کنند، در حالی که قیمت اولیه نسخه 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 6499 یوان تهیه کنند. Bumblebee Super Warrior Collector Edition ادای احترام به شخصیت Bumblebee Transformers است که دارای طراحی مکانیکی منحصر به فرد است.

این بسته نسخه ویژه شامل لوازم جانبی سفارشی متعددی مانند شارژر با تم Bumblebee، نشان، پین، کابل داده شارژ سریع، کیف محافظ و خنک کننده است. همچنین با یک تم سفارشی شده Bumblebee برای تجربه کاربری همه‌جانبه همراه است. البته این گوشی واقعا جدید نیست. سری نوبیا Red Magic 8S Pro برای اولین بار در 5 جولای به همه نشان داده شد.

در اخباری مرتبط شرکت ZTE Nubia به تازگی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید به نام Nubia Z50S را در بازار چین معرفی کرده است. این دستگاه پیشرفته دارای طراحی عالی است و از جدیدترین پردازنده نسخه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد و عملکرد عالی را تضمین می‌کند. با این حال، جذاب ترین ویژگی، تنظیمات استثنایی دوربین آن است.

Nubia Z50S دارای طراحی صاف و براق برای قاب و عقب است که ظاهری مدرن و شیک به آن بخشید. قسمت عقب نمای شیشه ای ظریف AG را به نمایش می گذارد که بافت چرم را شبیه سازی کرده و ظاهر و احساسی عالی ارائه می دهد. مانند دیگر گوشی‌های هوشمند سطح بالا در بازار، Z50S Pro دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بوده که سه لنز برای عکاسی در خود جای می‌دهد.

نکته قابل توجه، شامل یک دکمه فیزیکی اضافی است که برای گرفتن عکس‌ها اختصاص داده شده، که عکس‌برداری در حال حرکت را راحت‌تر می‌کند. دو رنگ استاندارد دارد: قهوه سیاه و خاکی.

در جلوی دستگاه یک صفحه نمایش تخت امولد 6.78 اینچی با وضوح +FHD به نمایش گذاشته شده است. صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی نرم 120 هرتز و نرخ نمونه برداری فوری 1000 هرتز است که تجربه کاربری یکپارچه و پاسخگو را تضمین می کند. علاوه بر این، دارای گواهینامه محافظت از چشم با نور آبی کم پلاتین UL است که باعث کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت می شود.

این نمایشگر از طیف گسترده ای از رنگ ها با 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند و پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد و تصاویری خیره کننده را ارائه می دهد. ابعاد دستگاه 163.63×75.98×8.6 میلی متر و وزن آن حدود 228 گرم است.

در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند به نسخه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که در اصل نسخه اورکلاک شده از تراشه است. به گفته این برند، این دستگاه در بنچمارک AnTuTu امتیاز 1,676,933 را به دست آورده است. دستگاه در سه پیکربندی ذخیره سازی 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت ارائه می شود.

دارای باتری قابل توجه 5100 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 80 واتی است. برای خنک نگه داشتن سخت افزار، این برند همچنین از سیستم خنک کننده اتاق بخار 4233 میلی متر مربعی استفاده کرد. در بخش نرم افزار، Nubia Z50S Pro با نسخه MyOS13 از پیش نصب شده که تنها با 8 برنامه از پیش نصب شده برای ارائه تجربه ای بدون نقص ارائه می شود.

گزینه های اتصال در این دستگاه عبارتند از Mobile 5G، China Unicom 5G، Telecom 5G/4G/3G/2G، WiFi 802.11a/b/g/n/ac/ax/be و بلوتوث 5.3. همچنین دارای GPS/A-GPS/Beidou/Galileo/Gronass(L1+L2+L5) برای ناوبری است. به غیر از آن، این گوشی دارای ویژگی هایی مانند بلندگوهای استریو دوگانه DTS:X Ultra، موتور خطی محور X، مادون قرمز، NFC(eSE) و یک کلید لغزنده فیزیکی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید