سامسونگ قرار است هفته آینده از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 5 نسخه ویژه جدید با نام Thom Browne Edition رونمایی کند. این دستگاه برای اولین بار یک هفته پیش در استوری‌ها ظاهر شد، زمانی که سامسونگ یک تیزر ویدیویی را در X.com منتشر کرد که خطوط راه راه تام براون را به نمایش می گذاشت.

این غول کره ای بار دیگر به X.com رفت تا از جزئیات عرضه Galaxy Z Fold 5 Thom Browne Edition رونمایی کند. سامسونگ موبایل در تیزر جدیدی منتشر شده نوشت:

«چشم انداز منحصر به فرد از نوآوری، در زیباترین حالت آن نسخه جدید @ThomBrowne به همان اندازه که جذاب باشد، جذاب خواهد بود. تاریخ را برای 7 سپتامبر ذخیره کنید. #GalaxyxThomBrowne”

نسخه ویژه جدید Galaxy Z Fold 5 دارای لوازم جانبی با تم مورد اشاره است و ممکن بوده به صورت پک ارسال شود. با این حال، مشخصات دستگاه یکسان خواهد بود، اما ما انتظار تغییرات طراحی منحصر به فرد، تم جدید Thom Browne را در کنار مجموعه ای از تصاویر پس زمینه جدید داریم. جزئیات مربوط به حافظه رم و فضای ذخیره سازی هنوز در دسترس نیست، اما انتظار داریم که آن را قبل از عرضه رسمی شاهد باشیم.

سامسونگ برای اولین بار این کار را نمی کند، ما قبلاً نسخه Thom Browne از گوشی های هوشمند Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Fold 3 را دیده ایم. Galaxy Z Fold 5 استاندارد در سه رنگ مختلف آبی یخی، کرم و مشکی فانتوم عرضه می شود. این مدل در سه نوع ذخیره سازی 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت رم+ 512 گیگابایت و 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه موجود است.

 

Galaxy Z Fold 5 و یک نسخه ویژه

در اخباری مرتبط گزارش های اخیر ادعا کرده اند که گلکسی اس 23FE گوشی هوشمند بعدی سامسونگ خواهد بود. پیش بینی می شود که این دستگاه تا اواخر سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که قزاقستان می تواند یکی از اولین بازارهایی باشد که آن را دریافت می کند، زیرا صفحه پشتیبانی آن در وب سایت قزاقستان سامسونگ فعال شده است.

Galaxy S23 Fan Edition با شماره مدل SM-S711B/DS در سایت سامسونگ قزاقستان مشاهده شده است. این لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی ندارد، اما ظاهرا صفحه پشتیبانی به خوبی نشان می دهد که عرضه آن خیلی دور نیست. به نظر می رسد که قزاقستان می تواند اولین بازاری باشد که S23 FE را دریافت می کند. علاوه بر این، تلفن هوشمند با شماره مدل SM-S711U، SM-S711W، SM-S711U1، SM-S7110، SM-S711B_DS، و SM-S711B در پایگاه داده گواهی بلوتوث SIG (از طریق Pricebaba) مشاهده شده است. برخی از این انواع نیز در پایگاه داده کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) ظاهر شده اند.

شایعات پیرامون Galaxy S23 FE ادعا کرده اند که ممکن است تا اواخر سپتامبر رونمایی شود و در سه ماهه آخر سال 2023 در چندین بازار به فروش برسد. باقی بازارها ممکن است آن را در سه ماهه اول سال 2024 دریافت کنند. گفته می شود گلکسی اس 23FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز است. دوربین جلو 10 مگاپیکسلی و پنل عقب آن به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید مجهز خواهد بود.

S23 FE در انواع پردازنده های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 در مناطق مختلف عرضه خواهد شد. این گوشی ممکن است با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اندروید 13 مبتنی بر One UI 5.1 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 وات وارد بازار شود. دیگر خبرها سامسونگ در حال کار بر روی چندین گوشی هوشمند و تبلت است. چندین افشای اطلاعات مربوط به سری Galaxy Tab A9، سری Galaxy S9 FE و پرچمدار بعدی سری Galaxy S24 منتشر شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید