«الکام تاکس» یکی از رویدادهای ویژه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ است. این مجموعه رویدادها با موضوعات فناوری اطلاعات، بازی، زنان و بازاریابی دیجیتال برگزار می شود.

ElcomTalks مکانی برای صحبت کارشناسان و متخصصان است. مجریان در این رویداد دیدگاه های خود را در قالب سخنرانی های فردی و پنل های گروهی ارائه می کنند.

اولین رویداد از این مجموعه در 9 جولای با محوریت سرمایه گذاری های فین تک و استارتاپ ها و متاورس برگزار می شود.

دومین رویداد بازی های ویدیویی در 10 جولای برگزار می شود و مجریان به موضوعاتی مانند مدیریت محصول بازی های ویدیویی و تکامل بازی های ویدیویی می پردازند. اهمیت متاورس و تسهیل بازی های ویدئویی در پیشرفت فناوری از دیگر موضوعات مورد بحث خواهد بود.

همچنین در این رویداد تاثیر هوش مصنوعی بر تولید محتوای متنی و ویدئویی از گذشته تا آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

Elcom Talks “نقش زنان در اکوسیستم نوآوری” در 11 جولای، سومین روز الکام برگزار می شود. سپیده میرکریمی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اپلیکیشن دکترات و برگزارکننده این رویداد، محور سخنرانی‌های این رویداد را «مسائل زنانه» و نه جنسیت زنانه عنوان می‌کند.

رویداد دیجیتال مارکتینگ AlcomTalks در تاریخ 12 جولای تحت رهبری رسانه “DM Board” برگزار می شود. هادی مرادی، سردبیر و موسس رسانه دی‌ام‌برد، درباره برنامه‌های این روز می‌گوید: «در این گفت‌وگوها قصد داریم به استارت‌آپ‌های بازاریابی و تبلیغات و همچنین دغدغه‌های واحدهای بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتالی توجه کنیم حوزه اقتصاد نوآوری».