تاکنون گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد رویداد بعدی Galaxy Unpacked را برگزار کند (Galaxy Unpacked) اوایل تیرماه برگزار می شود. اکنون گزارش جدیدی به نقل از منابع غول کره ای نشان می دهد که این شرکت قصد دارد رویداد خود را در تاریخ 10 جولای برگزار کند.20 جولای) برای حفظ

وب سایت SamMobile می گوید که رویداد سامسونگ در این شهر با ذکر منابع خود به عنوان ادعا پاریس اتفاق خواهد افتاد؛ در همین ماه، این شهر میزبان بازی های المپیک تابستانی 2024 نیز می باشد.

چه دستگاه هایی در رویداد Samsung Galaxy Unpacked نمایش داده می شوند؟

انتظار می رود سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد ارائه دهد حلقه کهکشان، اولین حلقه هوشمند خود را که اوایل سال جاری معرفی کرد، معرفی کند. همچنین پیام های مرتبط هوش مصنوعی احتمالاً بخش بزرگی از رویداد را تشکیل خواهد داد.

علاوه بر گلکسی رینگ و هوش مصنوعی، گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 6 و پیچ 6 احتمالا جزو محصولات این رویداد خواهند بود. سامسونگ همچنین ممکن است در کنفرانس خود در گلکسی واچ 7 و از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرد. از این رو می توان انتظار داشت که در تاریخ مذکور شاهد یک رویداد بزرگ از سوی غول کره ای باشیم.

اگر تاریخ ذکر شده توسط منابع نشریه صحیح باشد، سامسونگ احتمالا دعوتنامه های رسمی خود را در اواخر ماه می یا اوایل ژوئن ارسال خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه زمان زیادی تا تاریخ اعلام شده باقی مانده است، ممکن است سامسونگ برنامه های خود را تغییر دهد تا در زمان دیگری شاهد برگزاری رویداد Galaxy Unpacked باشیم که به صورت آنلاین نیز نمایش داده می شود.