نینتندو سوییچ در ابتدا سال 2017 معرفی شد و بازی های زیادی مانند Mario و The Legend of Zelda را برای طرفداران ارائه کرد. از زمان عرضه، طرفداران این سوال را داشتند که نینتندو سوییچ 2 چه چیزی را ارائه خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر، چند اطلاعات در مورد نینتندو سوییچ 2 از طریق افشاگری به نام «من هم قهرمان» منتشر شده است که نشان می‌دهد نینتندو سوییچ 2 چگونه کار خواهد کرد.

در پست افشاکننده اشاره شده که Nintendo Switch 2 در حال توسعه است و توسعه دهندگان در حال آزمایش پورت Final Fantasy 7 Remake بر روی سوییچ 2 هستند. برای کسانی که نمی دانند، Final Fantasy 7 Remake ابتدا بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد و پس از آن بر روی رایانه شخصی. طبق این پست، این بازی به خوبی روی نینتندو سوییچ 2 جدید اجرا می‌شود، تقریباً مانند پلی استیشن 5.

علاوه بر این، همانطور که قبلاً گزارش کردیم، Nintendo Switch 2 با چند بازی قدیمی‌تر سازگار خواهد بود. جدا از پورت فاینال فانتزی، این پست نشان می دهد که نینتندو سوییچ با یک کارتریج و ویژگی دوربین جدید عرضه خواهد شد. هنوز تایید نشده است که این ویژگی جدید چگونه کار خواهد کرد. در اخبار مرتبط، Denuvo اکنون با استفاده از آخرین محافظت شبیه ساز نینتندو سوییچ، از بازی‌های راه‌اندازی شده روی نینتندو سوییچ در برابر هک محافظت می‌کند.

نینتندو Switch 2 در راه است

در اخباری مرتبط  مدتها بوده که شایعه می شود شرکت نینتندو قصد دارد بزودی نسل جدید کنسول بازی سوییچ را با نام سوییچ 2 معرفی کند. تاکنون مدل های مختلفی از سوییچ همچون سوییچ لایت، سوییچ اولد عرضه شد. اما تاکنون خبری از نسل جدید نبود. به نظر رسیده نینتندو فعلا برنامه ای برای معرفی نسل جدید ندارد و فروش جذاب سوییچ آن را مجذوب خود کرد. براساس گزارش جدید گویی در آینده نزدیک ژاپنی ها دست به کار شده و نسل جدید سوییچ را معرفی می کنند.

گفته می شود چیپ پردازشی آن تگرا انویدیا بوده که توسط فرآیند 5 نانومتری شرکت Samsung Foundry ساخته می شود. به نظر رسیده جانشین مستقیم یا نسخه پرو در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد. در سوی دیگر گفته می شود تگرا جدید انویدیا تحت معماری Ampere عمل می کند، بنابراین انتظار فرآیند 7 یا 8 نانومتری سامسونگ داریم. شایعات فراوان است و نمی توان به هر ادعایی اشاره کرد. همچنین شایعه شده است که نینتندو قصد دارد از مدل Switch Pro به طور کامل صرف نظر کرده و به سادگی یک کنسول نسل بعدی واقعی بسازد.

به این معنی که کنسول دستی آینده می تواند عمر باتری و عملکرد بهتری را به لطف فرآیند ساخت پیشرفته تر ارائه دهد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه نینتندو چیست. نسل فعلی سوییچ به لطف طراحی خاص خود و بازی های جذاب توانسته فروشی 120 میلیونی داشته باشد. فروشی که البته در میان محصولات نینتندو عجیب نیست و سوییچ حال یکی از کنسول های پرفروش نینتندو تلقی می شود.

جزئیات درباره نسل بعدی سوییچ اندک است و بنابراین نمی توان چندان به شایعات بسنده کرد. کمپانی ژاپنی سخت در تلاش بوده یک محصول کامل و کارآمد را به مخاطبان خود ارائه دهد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند ژاپنی چه برنامه ای برای نسل بعدی کنسول بازی خود تدارک دیده است. سوییچ 2 اگر در کار باشد قطعا سخت افزاری قدرتمندتر از نسل فعلی خواهد داشت و با طراحی متفاوت راهی بازار می شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید