بیسوس اولین هدفون G10 TWS خود را که از LE Audio و Spatial Sound پشتیبانی می کند، رونمایی کرد. هدست بیسوس AeQur سری G10 TWS اولین هدست بلوتوث بی‌سیم (TWS) این برند است که از فناوری اتصال دو حالته استفاده می‌کند.

هدفون سری Aequr G10 TWS از اتصال بلوتوث و آداپتور بلوتوث پشتیبانی می کنند. همچنین از سوئیچینگ رایگان دو دستگاه متصل به طور همزمان پشتیبانی می کند. این بلوتوث 5.3 و پروتکل های انتقال صدا LE را پشتیبانی می کند. این می تواند از طریق رمزگذاری LC3 با زمان پاسخ کم 25 میلی ثانیه ارسال کند. علاوه بر این، گیرنده بلوتوث را می توان در کیس شارژ هدفون بی سیم ذخیره کرد.

هدفون جدید بیسوس TWS G10 دارای فناوری صوتی نقطه ثابت Baseus BPT و جلوه های صوتی فضایی 360 درجه است. این گجت را می توان برای موقعیت یابی صدا در حین بازی استفاده کرد و دارای جلوه نور نیمه قوس و همچنین فن آوری کاهش نویز مکالمه چهار میکروفون است. هدفون بیسوس AeQur سری G10 TWS در انواع آبی یخی و نارنجی موجود هستند و دارای حالت پخش موسیقی زنده هستند. این هدست همچنین از فناوری صدای فضایی بیسوس BISA برای خروجی صدای بهینه پشتیبانی می کند.

هنوز اطلاعات خاصی در مورد تاریخ عرضه و قیمت هدفون جدید بیسوس G10 TWS وجود ندارد. با این حال، انتظار می رود که این مدل به زودی عرضه شوند. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا هدفون های سری بیسوس AeQur G10 TWS در بازارهای خارج از کشور در دسترس خواهند بود یا خیر.

در اخباری مرتبط بیسوس D03 یک هدفون بی سیم روی گوش با هدبند فلزی قابل تنظیم است. بالشتک های گوش نرم و بزرگ هستند تا تجربه ای راحت در ساعات طولانی گوش دادن داشته باشید. ایرکاپ ها همچنین می توانند تا 95 درجه برای سناریوهای استفاده مختلف بچرخند. این هدفون دارای دکمه های چند منظوره در یک طرف است.

از نظر صدا، هدفون بی سیم روی گوش Baseus D03 به یک درایور دینامیک 40 میلی متری برای خروجی صدای غنی و متعادل مجهز شده است. از حالت تاخیر کم و تاخیر دو گوش 0.08 ثانیه پشتیبانی می کند. دستگاه صوتی از اتصال بلوتوث 5.3 و برد 10 متر پشتیبانی می کند. هدست همچنین دارای یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل سیمی هنگام اتمام باتری است.

بیسوس D03 یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی داشته که ادعا می شود با یک بار استفاده 30 ساعت دوام می آورد و می توان آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. قیمت هدفون بی سیم بدون روی گوش D03 بیش از 109 یوان است. این هدفون در رنگ های سفید، خاکستری و مشکی ارائه شده و می توانید آن را از JD.com خریداری کنید.

در دیگر خبرها اپل ماه گذشته Beats Studio Buds+ را با عمر باتری بهبود یافته، حذف نویز عمیق‌تر، و تعداد زیادی ارتقاء دیگر در ایالات متحده معرفی کرد. یک ماه پس از عرضه اولیه، جانشین Beats Studio Buds اکنون در چندین کشور اروپایی عرضه شده است. هدفون اکنون در بیشتر مناطق به جز برزیل، مکزیک و تایوان در دسترس بوده و این کشورها در ماه آگوست ایربادز را دریافت خواهند کرد.

اپل Beats Studio Buds+ اکنون در فروشگاه های آنلاین اپل در کشورهای اروپایی از بریتانیا گرفته تا فرانسه و آلمان برای خرید در دسترس است. این هدفون 216 دلار در فرانسه و 227 دلار در بریتانیا به فروش می رسد. قیمت آنها در ایالات متحده 170 دلار است. Beats Studio Buds+ در رنگ‌های مشکی و عاجی موجود است. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که با یک نسخه شفاف خریداری شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید