اپل به وضوح یک هدست واقعیت ترکیبی می خواهد ویژن پرو بدون بند بالا در بازار وجود دارد و کاربران احتمالا باید بند را به عنوان لوازم جانبی جداگانه خریداری کنند.

اواسط ژوئن یک سیب سرانجام در کنفرانس WWDC 2023 از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود به نام Apple Vision Pro رونمایی کرد. در نمایش های اولیه این هدفون، محصول جدید اپل با یک بند اضافی که به سر وصل می شود نشان داده شد. اما در تبلیغات زیر برای این گوشی به نوار بالایی اشاره نشده است. به نظر می رسد اپل می خواهد این بند بالا را در جعبه محصول قرار ندهد و آن را به صورت جداگانه به عنوان لوازم جانبی بفروشد. در این حالت، کاربران باید علاوه بر 3499 دلار برای نوار بالایی، هزینه جداگانه ای بپردازند.

آیا هدفون اپل ویژن پرو بدون هدبند عرضه می شود؟

مارک جرمن، خبرنگار بلومبرگ، در یکی از گزارش های خود اشاره کرد که برخی از کارمندان اپل گفته اند که هدفون جدید پس از چند ساعت استفاده بسیار سنگین است. اپل برای حل این مشکل یک بند اضافی طراحی کرد تا روی سر کاربر قرار گیرد. دموهای اولیه هدست را با یک هدبند نشان می‌دادند، اما در تبلیغات بعدی دیگر هدبند نمایش داده نمی‌شد.

بلندگو یک سیب وی همچنین پیشتر اشاره کرد که در صورت نیاز این هدفون به بندهای اضافی نیز مجهز خواهد شد. با توجه به قیمت بالای هدفون ویژن پرو، شاید بتوان تصور کرد که اپل این هدفون را تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد، اما به نظر می رسد اپل قصد دارد محصول جدید خود را در اختیار کاربران عادی نیز قرار دهد.

مارک گارمن در گزارش خود اشاره کرد که این شرکت قصد دارد مکان های ویژه ای را در فروشگاه های خود برای فروش هدفون اضافه کند تا مصرف کنندگان بتوانند آنها را آزمایش کنند.

با توجه به اینکه هدفون های جدید احتمالا به این زودی ها در دسترس کاربران عادی و مصرف کنندگان قرار نخواهند گرفت، باید دید اپل چه برنامه ای برای آنها دارد.