Redmi امروز یک رویداد بزرگ در چین برگزار کرد و در آن از جدیدترین گوشی های سری Redmi Note 13 و Redmi Pad SE رونمایی کرد. این رویداد همچنین شاهد معرفی Redmi Buds 5 جدید بود.

جانشین Redmi Buds 4 مشخصات قابل‌توجهی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند که سرلوحه آن حذف نویز 46 دسی‌بل و عمر طولانی باتری 40 ساعت است. این هدفون ها همچنین بلوتوث 5.3 را برای اتصال و طراحی ارگونومیک ارائه می دهند. برخلاف Redmi Buds 4، هدفون Buds 5 جدید طراحی ساقه ای دارد. هدفون ها در رنگ های مشکی، آبی روشن و سفید ارائه می‌شوند. شیائومی همچنین با همکاری برند پوشاک AAPE از نسخه ویژه ایربادز رونمایی کرده است.

Redmi Buds 5 حذف نویز درجه یک پرچمدار را تا 46 دسی بل ارائه می کند. این هدفون ها دارای محدوده باند پهن 2 کیلوهرتز هستند و عمق کاهش نویز سه سطحی و همچنین حالت شفافیت سه سطحی را ارائه می دهند. برای برقراری تماس واضح، این هدفون دارای قابلیت حذف نویز هوش مصنوعی میکروفون دوگانه هستند. هدفون‌های جدید Redmi از طریق بلوتوث 5.3 متصل می‌شوند و می‌توان آن را از طریق برنامه Earbuds شیائومی پیکربندی کرد.

شیائومی تاکید می کند که Redmi Buds 5 دارای یک محفظه صوتی مستقل است که دارای یک سیم پیچ دقیق 1.6 متری و یک دیافراگم 12.4 میلی متری بسیار بزرگ با روکش تیتانیوم پلیمری است. این هدفون ها همچنین گواهی سخت افزار Netease Cloud Music را دریافت کرده اند. در مورد عمر باتری، Redmi Buds 5 ادعا می شود که 40 ساعت زمان پخش (همراه با قاب) را ارائه می دهد. هدفون ها باید 2 ساعت پخش موسیقی را تنها با 5 دقیقه شارژ داشته باشند.

Redmi Buds 5 در چین 199 یوان (27 دلار) قیمت گذاری شده است. نسخه AAPE این هدفون 299 یوان (40 دلار) قیمت دارد. آنها در حال حاضر برای خرید در خارج از چین در دسترس نیستند.

هدفون Redmi Buds 5 با کیفیت بهتر و مشخصات قابل توجه

در دیگر خبرها شیائومی اخیرا گوشی های هوشمند Redmi 12 5G و Redmi 12 4G را در هند عرضه کرد. هر دو دستگاه دارای برچسب قیمت اقتصادی هستند و جدا از یک پردازنده متفاوت یکسان هستند. این گوشی ها همچنین مشخصات قابل توجهی دارند. به نظر می رسد این برند قصد دارد با جدیدترین محصول، بخش بودجه محور را با چالش رو به رو سازد. اکنون، شیائومی یک نقطه عطف قابل توجه از دوگانه Redmi 12 را اعلام کرده است.

فروش Redmi 12 5G و Redmi 12 4G از 4 آگوست در آمازون هند، Flipkart، Mi.com و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آغاز شد. این شرکت اعلام کرد که برای سایر گوشی های هوشمند با استقبال چشمگیری مواجه شده است. 300000 دستگاه از سری Redmi 12 در همان روز اول فروش رفته است. این بدان معناست که مشتریان استقبال خوبی از این مدل داشتند. این برند احتمالاً از فروش دوگانه Redmi 12 سود بسیاری کسب کرد.

شیائومی تعداد دقیق فروش انواع 5G و 4G Redmi 12 را اعلام نکرده است. به نظر می رسد هر دو گوشی در آمازون و Flipkart موجود نیستند زیرا با برچسب “به زودی” فهرست شده اند. بنری در وب‌سایت شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت در ۸ آگوست فروش مجدد دارد. احتمالاً به تاریخ فروش بعدی گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شود.

Redmi 12 4G و 5G دارای یک پنل عقب شیشه ای با سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (نوع 4G دارای یک لنز اضافی 8 مگاپیکسلی) و یک اسکنر اثر جانبی هستند. هر دو دستگاه از صفحه نمایش 6.78 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می برند. در بخش سخت افزاری، Redmi 12 4G از چیپ Helio G88 بهره می‌گیرد. در حالی که نسخه 5G به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است. هر دو دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ردمی یا شیائومی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید