سری Redmi Note 13 قرار است در تاریخ 21 سپتامبر معرفی شوند. در چند روز گذشته، این شرکت تقریباً تمام مشخصات کلیدی دستگاه ها را فاش کرده است. اوایل امروز، حتی یک پیشنهاد جالب نیز به طرفداران داده شد.

Redmi پیشنهاد ویژه 1 ساله تعویض صفحه نمایش را برای خریداران اولیه Redmi Note 13 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus اعلام کرده است. طبق این پیشنهاد، مشتریان می توانند در صورت آسیب فیزیکی طی طول دوره گارانتی یک ساله، تعویض نمایشگر گوشی خود را دریافت کنند. برای درخواست این پیشنهاد، خریداران علاقه‌مند باید سفارش خود را در دوره فروش اولیه، که قرار است در ساعت 12 صبح به وقت گرینویچ + 8 در 6 اکتبر به پایان برسد، ثبت کنند.

هزینه پیش‌سفارش فقط 1 ین است و خریداران در ازای خرید تلفن، هدایایی به ارزش 188 ین دریافت می‌کنند. این هدایا شامل یک جفت هدفون سیمی شیائومی، یک کوله پشتی شیائومی و یک مسواک برقی میجیا است. Redmi پیشنهاد تعویض صفحه نمایش را برای ارتقای دوام مدل های نسل جدید Redmi Note Pro ارائه می دهد. Redmi Note 13 Pro Plus اولین Redmi Note است که دارای محافظ Gorilla Glass Victus برای نمایشگر و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

سری Redmi Note 13 Pro در نزدیکی

در اخباری مرتبط Redmi K60 Ultra بالاخره پس از ماه‌ها افشا معرفی شد. این دستگاه امروز در رویداد چین شیائومی به نمایش درآمده است. شیائومی Mix Fold 3 و چندین محصول دیگر نیز همراه آن معرفی شدند. Redmi K60 Ultra پریمیوم ترین گوشی هوشمند با برند Redmi تا به امروز است. دارای برخی از ویژگی‌هایی بوده که برای اولین بار در گوشی Redmi تعبیه می شود. این دستگاه همچنین طراحی متفاوتی نسبت به مدل های Redmi K60 Pro، Redmi K60 و Redmi K60E دارد. ردمی K60 Ultra از نظر طراحی شباهتی به Redmi K60 و سری Xiaomi 13 است. این مدل دارای صفحه نمایش تخت و همچنین قاب تخت بوده اما بدنه عقب حالت منحنی دارد.

جزیره دوربین بزرگ در عقب شامل  شیب هایی در دو طرف می شود که ظاهری منحصر به فرد به آن می دهد. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن را به اولین گوشی هوشمند Redmi تبدیل می کند که محافظت از نفوذ را ارائه می دهد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با حفره دوربین در مرکز نمایشگر با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز است. صفحه نمایش دارای فرکانس PWM بیش از 2880 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است.

Redmi K60 Ultra از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 قدرت می گیرد. همچنین دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 است. در بخش نرم افزار، MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 دارد. در بخش دوربین و فیلمبرداری، این گوشی از یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب استفاده کرده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با فناوری OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، بلستر IR، موتور لرزش محور x و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد. در نهایت، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی بهره می گیرد. Redmi K60 Ultra دارای برچسب قیمت زیر در چین است. این گوشی در رنگ های سبز، مشکی و سفید عرضه می شود. از 16 آگوست به فروش می رسد. نسخه 24 گیگابایتی + 1 ترابایتی رده بالا مدتی بعد در 22 آگوست در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید