هوآوی مانند گوگل اکوسیستم متنوعی از برنامه ها و خدماتی را توسعه داده است که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند. هواوی موزیک یکی از سرویس‌های متعددی است که این شرکت ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی‌هایی مشابه Spotify و Apple Music را پخش کنند.

با این حال، هواوی اعلام کرده است که سرویس پخش موسیقی خود را به دلیل “تحولات تجاری اخیر” متوقف می کند. همانطور که در وبلاگ هواوی گزارش شده، کاربران شروع به دریافت پیامی از هواوی کرده اند مبنی بر اینکه Huawei Music متوقف خواهد شد. از امروز، کسانی که به این سرویس اعتماد کرده اند، باید به دنبال جایگزینی بروند. نسخه ترجمه شده به صورت ماشینی اعلامیه به اشتراک گذاشته شده توسط وبلاگ به شرح زیر است:

در سال‌های اخیر، ما هدف خود را ارائه برنامه‌ها و خدمات نوآورانه به کاربران خود قرار داده‌ایم. HUAWEI Music برای ارائه خدمات ضروری موسیقی و سرگرمی ایجاد شده است.

به دلیل پیشرفت‌های تجاری اخیر، سرویس Premium Music هوآوی در 31 آگوست 2023 متوقف می‌شود و به سرویس رایگان رادیو موسیقی تغییر می‌کند. با این تغییر، ما می خواهیم به طور کامل بر ایجاد و گسترش یک محیط فناوری پایدار برای همه کاربران خود تمرکز کنیم.

مایلیم از همه کاربرانی که از ابتدا به HUAWEI Music وفادار بوده اند تشکر کنیم. اگر پیشنهاد یا سؤالی در مورد پردازش داده‌های HUAWEI Music دارید، می‌توانید در از طریق پیوند «تماس با ما» در پایین وب‌سایت رسمی HUAWEI با ما تماس بگیرید. اگر سؤال بیشتری در مورد این به‌روزرسانی سرویس دارید، می‌توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

هوآوی درباره چیستی «سرویس رادیوی موسیقی رایگان» توضیحی نداد. در هر صورت، کاربران Huawei Music طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب دارند. اگر مشکلی برای پرداختن به تبلیغات ندارید، لایه رایگان Spotify گزینه خوبی است. اگر می توانید چند دلار خرج کنید، Apple Music و YouTube Music نیز گزینه های خوبی هستند.

در اخباری مرتبط سری میت 60 هواوی به طور رسمی در چین عرضه شده است و میت 60 و میت 60 پرو دو مدلی هستند که در حال حاضر در دسترس هستند. مدل پرو به این دلیل که اولین گوشی هوآوی است که از زمان اعمال تحریم‌های آمریکا از اتصال 5G برخوردار است، قابل توجه به نظر می رسد.

همچنین این اولین گوشی است که از تماس ماهواره ای پشتیبانی می کند. لیست پیش‌سفارش هر دو گوشی در بازار هواوی شامل تمام مشخصات کلیدی آن‌ها می‌شود، اما اطلاعاتی درباره چیپ‌ست وجود ندارد. با این حال، مدل Pro در AnTuTu رویت شده است و نه تنها چیپست مورد استفاده، بلکه پیکربندی آن را نیز آشکار می کند.

بنچمارک های AnTuTu تراشه Mate 60 Pro 5G را Kirin 9000s شناسایی کردند. جزئیات CPU ذکر شده در لیست نشان می دهد که دارای پیکربندی 12 هسته ای با معماری 2+6+4 است. از دو هسته A34، شش هسته سفارشی A78AE و چهار هسته A510 تشکیل شد. بالاترین سرعت فرکانس به 2.62 گیگاهرتز می رسد.

در مورد پردازنده گرافیکی، لیست AnTuTu از آن به عنوان “Maleoon 910” یاد می کند اما هیچ جزئیاتی در مورد پیکربندی آن ارائه نمی دهد. در تست‌های CPU، حافظه و UX، دستگاه به ترتیب 279677، 225491 و 194615 امتیاز کسب کرد. در AnTuTu موفق به کسب امتیاز کلی 699783 شد. با این حال، لازم به ذکر است که امتیازات GPU در لیست AnTuTu ذکر نشده است.

ذکر این نکته ضروری بوده که این احتمال وجود دارد سازنده عمداً جزئیات خاصی از تراشه را پنهان کرده باشد. بنابراین، توصیه می شود منتظر تایید رسمی نام و پیکربندی تراشه ای باشید که قدرت سری میت 60 را تامین می کند. همین تراشه در Geekbench نیز رویت شده است. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 6 به ترتیب 1225 و 3295 امتیاز کسب کرد. بنابراین، از نظر عملکرد، به نظر رسیده Kirin 9000s با اسنپدراگون 888 برابری می‌کند. این بدان معناست که عملکرد میت 60 پرو حدود دو نسل از رقبای خود عقب‌تر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید