اثربخشی سیستم امنیتی/امنیتی و تاثیر آن در سخت شدن سرقت یا پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی از دیگر موضوعات مهمی است که هایک ویژن با استفاده از فناوری روز توانسته است راه حل های مناسبی را از طریق محصولات خود ارائه دهد.

هوش مصنوعی راه حل کسب و کار کوچک

مطمئناً یک کسب و کار با حداقل بودجه و بودجه محدود نمی تواند پول زیادی برای ارائه یک محیط کاری و نظارت تصویری بدهد. تاکنون سیستم های امنیتی جامع و مناسب بسیار گران بوده اند. استفاده از نیروهای فیزیکی برای امنیت یا نگهبانی نیز مستعد خطا و پرهزینه است. هایک ویژن با کمک هوش مصنوعی و استفاده از فناوری های پیشرفته طراحی شده توسط متخصصان و دانشمندان این شرکت توانست بسیاری از عملکردهای دستگاه های قدیمی را در یک دستگاه متمرکز کند.

امروزه به لطف توسعه هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری عمیق، فناوری هوش تصویر را به دقت و کارایی بسیار بالایی رسانده است. صنایع و بازارهای مختلف در حال حاضر تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار دارند. نظارت تصویری مشاغل کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیست و از این فناوری استفاده می کند.

هایک ویژن از هوش مصنوعی استفاده می کند

نظارت تصویری و امنیت محیطی که قبلاً با چندین دستگاه ضبط ویدئو، دوربین های مدار بسته، دستگاه های دزدگیر و چندین آلارم و چراغ های اضافی به دست می آمد، امروزه با کمک پیشرفت های تکنولوژیکی و نوآوری های تیم تحقیق و توسعه هایک ویژن در یک دستگاه متمرکز و در یک دستگاه قرار می گیرد. .. برخی از این دستگاه ها با هزینه ای بسیار ناچیز خطرات احتمالی را قبل از ظهور شناسایی کرده و با رویکردی پیشگیرانه بسیاری از مشکلات را در همان ابتدا برطرف می کنند. در ایران، آژانس هایک ویژن با داشتن گروه فناوری نظارت تصویری متشکل از متخصصان و متخصصان، می تواند بهترین مشاور برای انتخاب، خرید و راه اندازی یک سیستم مناسب برای نیازهای امنیتی شما باشد.

یکی از نمونه های استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه های امنیتی را می توان در محصولات هایک ویژن که مجهز به فناوری AcuSense هستند، جستجو کرد. AcuSense در واقع یکی از دستاوردهای هوش مصنوعی است که از الگوریتم های هوشمند برای تشخیص افراد، وسایل نقلیه و سایر اشیاء استفاده می کند. این بدان معنی است که می تواند هشدارهای امنیتی را به حرکت انسان یا وسیله نقلیه محدود کند و هشدارهای غیر ضروری را حذف کند. بدیهی است که قیمت دوربین هایک ویژن بسیار متنوع و مناسب برای هر نیاز و شرایط محیطی می باشد.

با کمک دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصویر و با تکیه بر دستاوردهای علمی و برجسته هایک ویژن در استفاده از تکنولوژی می توانید امنیت محیط مورد نظر یا کسب و کار خود را با قیمتی مناسب تضمین کنید. هوش مصنوعی با کمک یادگیری عمیق و الگوریتم های طراحی شده پیشرفته می تواند هزینه های سخت افزاری شما را کاهش دهد و در عین حال بهره وری را تا حد زیادی افزایش دهد.

با تکنولوژی روز به کسب و کار خود رسیدگی کنید

کسب‌وکارهای کوچک به مجموعه‌ای از فناوری‌های امنیتی و سیستم‌های نظارتی نیاز دارند که یکپارچه و مقرون‌به‌صرفه باشند و موانع پیچیده نظارت بر امنیت را از بین ببرند. برای محافظت از کسب و کار شما، هایک ویژن مجموعه ای منحصربفرد از راه حل های امنیتی ایجاد کرده است که هشدارهای امنیتی را خودکار می کند و به شما امکان می دهد خانه، کلبه، مغازه، شرکت، کارگاه یا انبار خود را از هر کجا نظارت کنید. شبانه روز نظارت کنید یا اعلان های وضعیت خاصی را که می خواهم دریافت کنید.

مهم نیست چقدر زمان صرف مدیریت و رشد کسب و کار خود می کنید، هرگز نمی توانید 24 ساعت شبانه روز و در 365 روز سال در کار باشید. به همین دلیل، شما به راه حلی نیاز دارید که تضمین کند همه چیز همیشه امن و مطمئن باشد. حتی زمانی که در خانه یا در تعطیلات هستید.

نظارت تصویری برای همه

با خودکارسازی نظارت بر امنیت و همچنین استفاده از فناوری‌های نظارت از راه دور، می‌توانید کارهای بیشتری را با زمان و هزینه کمتر انجام دهید و بر وظایف اصلی تجاری خود تمرکز کنید. علاوه بر این، می توانید هشدارهای امنیتی را در زمان مناسب دریافت کنید و به موقع واکنش نشان دهید. فرض کنید در یک سفر آخر هفته هستید و یک حادثه کوچک در انبار یا فروشگاه شما رخ می دهد. اتفاقی که اگر به موقع عکس العمل نشان دهید، احتمالاً آسیبی به آن وارد نمی شود، اما اگر متوجه آن نشوید و دو روز آن را رها کنید، می تواند به فاجعه تبدیل شود. یک جرقه کوچک در انبار محصول شما اگر به مدت دو روز باقی بماند می تواند آسیب های جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.

شما می توانید از جدیدترین و جالب ترین فناوری های امنیتی برای محافظت از کسب و کار خود استفاده کنید. تا همین اواخر، راه حل های نظارت خودکار امنیتی و همچنین سیستم های هشدار و سیستم های کنترل از راه دور، تنها برای شرکت های بزرگ با بودجه های هنگفت امکان پذیر بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دستاوردهای علمی، بسیاری از این دستاوردها در اختیار هر فردی قرار گرفته است و صاحبان مشاغل کوچک می توانند با صرف هزینه مناسب، مجموعه خود را پیگیری کنند. اکنون این فناوری های منحصر به فرد و خودکار برای مشاغل کوچک نیز در دسترس و مقرون به صرفه هستند.

راه حل های هایک ویژن

تیم تحقیق و توسعه شرکت بین المللی هایک ویژن شش فناوری جالب و منحصر به فرد را توسعه داده است. در این میان، هایک ویژن سه هدف را دنبال می کند: افزایش امنیت، صرفه جویی در زمان و هزینه و حفاظت از افراد و دارایی ها. در زیر به این 6 راه حل خواهیم پرداخت:

1. همیشه و همه جا

با استفاده از ترمینال تشخیص چهره MinMoe هایک ویژن با بازدیدکنندگان صحبت کنید و کسب و کار خود را از راه دور کنترل کنید. می‌توانید سفر کنید و درها را از کیلومترها دورتر به روی کارمندان باز کنید یا از تامین‌کنندگان تحویل بگیرید. حتی زمانی که در خانه هستید یا در حال حرکت هستید، کنترل چیزهای داستان خود را در دست دارید. علاوه بر این، می توانید از ترمینال MinMoe به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه برای نظارت بر حضور و غیاب کارکنان خود بدون تماس مستقیم استفاده کنید.