هایک ویژن یک پیشنهاد عالی  برای مشتریان حساس و نکته بین است. قیمت دوربین هایک ویژن متناسب با کاربری و قابلیت های آن به گروه های مختلفی رده بندی می شود. اما شما برای هر سناریویی می توانید در این برند جهانی انتخاب داشته باشید. دوربین های مداربسته در تمام برندها براساس قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند قیمت گذاری می شوند. برند اولین عامل تعیین کننده قیمت است. برخی از برندها به علت جعلی بودن و ناشناخته بودن ارزان ترین قیمت را دارند. در نتیجه به دنبال دوربین ارزان قیمت نباشید. سرمایه گذاری کمی بیشتر روی دوربین های اصلی و معتبر از ایجاد هزینه های اضافی بعدی جلوگیری می کند.

انواع دوربین هاک ویژن

در سبد محصولات هایک ویژن شما انواع دوربین های مداربسته را مشاهده خواهید کرد. دسته بندی این دوربین ها براساس معیارهای مختلفی قابل انجام است. به عنوان مثال دوربین های هایک ویژن را می توان براساس تکنولوژی به دو گروه تحت شبکه و آنالوگ HD تقسیم بندی کرد. همچنین از نظر شکل و بدنه دوربین های دام، تورت، بولت، باکس، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول  را می توانید در محصولات هایک ویژن ببینید. ضمن اینکه هایک ویژن دوربین های مداربسته بی سیم نیز در تولیدات خود دارد.

فناوری های هوشمند هایک ویژن به راحتی آب خوردن

فناوری های هوشمند هایک ویژن بسیاری از تحلیل ها، ارزیابی و محاسبات را به راحتی آب خوردن کرده است. سرعت بالای اعلام نتایج نیز از ویژگی های دیگر استفاده از این سری محصولات هایک ویژن محسوب می شود. اگر دوربین های هایک ویژن را از نظر کاربری و سناریو تقسیم بندی کنیم دوربین های حرفه ای هایک ویژن یکی از گروه هاست. دوربین های هوشمند که دارای قابلیت های جذاب و جالب توجه هستند. فرض کنید در یک جشنواره حضور دارید، از طریق دوربین مداربسته حرفه ای هایک ویژن به راحتی می توانید تعداد افراد حاضر در سالن را بدانید. بدون آنکه افراد خارج شده نتیجه شمارش شما را به بریزد. این تعداد در هر لحظه به روزرسانی می شود تا نتیجه درست اعلام شود.

با هایک ویژن هوشمند با کیفیت باشید

علاوه بر هوشمندی محصولات هایک ویژن، وضوح تصویر در این برند همیشه پرچم دار است. شما از کیفیت و وضوح تصاویر ارائه شده در هر سناریویی نمی توانید بگذرید. دوربین های مداربسته هایک ویژن براساس رزولوشن و وضوح تصویر از 1 تا 12 مگاپیکسل در بازار وجود دارند. البته وضوح بیشتر نیز در دوربین های مداربسته وجود دارد که به علت محدودیت در کاربری و داشتن مشتریان خاص به آنها نمی پردازیم. مگاپیکسل واحدی است که با آن میزان رزولوشن دوربین را بیان می کنند. هر چه عدد آن بزرگتر باشد نشانه وضوح بالاتر دوربین مداربسته است.

قیمت دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسل

دوربین های 8 مگاپیکسلی از وضوح بسیار بالایی برخوردارند. قیمت دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسل نسبت دوربین های متداول کمی بالاتر است. جزئیات در تصویر این دوربین به خوبی ثبت می شود و با مقایسه با یک دوربین مداربسته با وضوح کمتر به راحتی می توانید تفاوت را احساس کنید. ار این دوربین بهتر است برای مواقعی استفاده شود که جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار باشند. به عنوان مثال می خواهید دوربین رقم ترازو در طلا فروشی را به طور خوانا ثبت کند. بنابراین دوربین با رزولوشن 1 نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

دوربین های 8 مگاپیکسلی هایک ویژن را می توانید در مدل های دام و بولت خریداری کنید. دوربین های دام را برای فضاهای داخلی و مسقف و بولت را برای نصب روی دیوار و فضای بیرون مورد استفاده قرار دهید. به لنز دوربین در زمان انتخاب توجه کنید. لنزهای ثابت دارای فاصله کانونی ثابت هستند. با توجه به لنز و سنسور تصویر، زاویه دید دوربین مداربسته مشخص می شود. لنزهایی که واید هستند محدوده وسیع تری را در دید دوربین قرار می دهد.

قیمت دوربین آی پی 2 مگاپیکسل

اگر از پرفرش ترین دوربین های هایک ویژن بخواهیم صحبت کنیم دوربین های 2مگاپیکسل محبوب ترین دوربین برای تمام گروه های مشتریان است. البته قیمت دوربین آی پی 2 مگاپیکسل در مقایسه با دوربین آنالوگ HD 2 مگاپیکسل کمی بالاتر است. در این گروه از دوربین های هایک ویژن شما انواع دوربین دام، تورت، بولت، کیوب و اسپیددام را خواهید دید. این سبد از تنوع بسیار بیشتری از سایر سبد محصولات هایک ویژن برخوردار است. دوربین های PTZ در این گروه از دوربین های گردان با زوم اپتیکال قوی هستند. چرخش به صورت افقی و عمودی کاربر را برای نظارت محیط کمک می کند.

در این گروه دوربین های چشم ماهی و پانوراما نیز وجود دارند. این دوربین ها تصاویر 360 درجه ارائه می دهند که برای نظارت درست با این دوربین ها باید آنها را در شرایط خاص نصب کرد. به عنوان مثال ارتفاع نصب در این دوربین های بسیار مهم است. اگر ارتفاع به درستی انتخاب نشود یا تصاویر به خوبی دیده نمی شود و یا محوطه به درستی تحت پوشش دید دوربین قرار نمی گیرد. انبارها و سوله های بزرگ دارای قفسه یکی از مکان های مناسب برای نصب دوربین های چشم ماهی است. زیرا قفسه ها غالباً دید دوربین های مداربسته دیگر را کور می کنند. کار نظارت باید از طریق چند دوربین در چنین مکان هایی انجام شود. در حالی که با دروبین 360 درجه یا چشم ماهی در یک لحظه تمام محوطه در دید دوربین قرار خواهد گرفت.

قیمت دی وی ار هایک ویژن

دستگاه های ضبط در برند هایک ویژن از تنوع و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند. در سبد محصولات آنالوگ شما انواع دی وی ار  هایک ویژن را مشاهده می کنید. در سری جدی DVR، هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از دوربین های تحت شبکه را اضافه کرده است. به این ترتیب مشتریان در کنار داشتن سیستم مقرون به صرفه آنالوگ می توانند از دوربین های IP نیز بهره ببرند. قیمت تجهیزات در سیستم آنالوگ HD به مراتب اقتصادی تر از سیستم های تحت شبکه است. لازم به توضیح است که این ویژگی برای تمام سناریوها صدق نمی کند. در برخی از کاربری ها و پروژه ها نصب سیستم تحت شبکه توجیه اقتصادی بهتری دارد. این موضوع توسط کارشناسان قبل از نصب و ارائه پلان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

به این پست امتیاز بدید