واتس اپ، پلتفرم پیام رسان محبوب، آماده است تا به روز رسانی جدیدی را ارائه کند که شامل ویژگی ارائه استیکر می شود. این به روز رسانی، نسخه 2.23.14.16، در حال حاضر از طریق برنامه بتای Google Play برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است.

استیکرها برای اولین بار در سال 2018 به عنوان یک راه سرگرم کننده و گویا برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده به واتس اپ معرفی شدند. همچنین به کاربران این امکان داده شد که بسته‌های برچسب ایجاد شده توسط برنامه‌های شخص ثالث را وارد کنند. یکی از الزامات این استیکرها مرتبط ساختن آنها با شکلک های خاص بود.

واتس‌اپ اکنون با معرفی ویژگی جستجوی برچسب برای آزمایش‌کنندگان منتخب بتا، از این نیاز استفاده می‌کند. در آخرین به روز رسانی بتا، کاربران متوجه یک سینی برچسب جدید در بالای صفحه کلید خواهند شد. این قسمت استیکرهای مربوط به ایموجی های وارد شده در نوار چت را نشان می دهد و یافتن و ارسال استیکر مناسب برای هر موقعیتی را آسان تر از همیشه می کند.

برای بررسی اینکه آیا این ویژگی برای شما در دسترس است، توصیه می کنیم بسته استیکر Cuppy را از فروشگاه استیکر داخلی دانلود کنید و ایموجی ها را در نوار چت وارد کنید. اگر قابلیت پیشنهاد استیکر برای اکانت واتس اپ شما فعال است، می توانید از استیکر جدید Cini استفاده کرده و استیکر مورد نظر را به سرعت ارسال کنید.

این ویژگی مزایای قابل توجهی را به همراه دارد، به خصوص که تعداد استیکرهای نصب شده همچنان در حال افزایش است. یافتن استیکرهای خاص از یک مجموعه عظیم می تواند چالش برانگیز باشد، اما ویژگی پیشنهاد استیکر فرآیند را ساده می کند و در وقت با ارزش کاربران صرفه جویی می کند. این ویژگی همچنین با برچسب های شخص ثالث سازگار است، اگرچه بسته های برچسب ممکن است برای فعال کردن پشتیبانی نیاز به اصلاح داشته باشند.

در حالی که ویژگی پیشنهاد استیکر در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین نسخه بتا واتس‌اپ را برای اندروید نصب کرده‌اند در دسترس است، در روزهای آینده به تدریج برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که در آینده این ویژگی به آزمایش کنندگان بتا با استفاده از نسخه iOS واتس اپ نیز تعمیم یابد.

جدا از این ویژگی جدید، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی ویژگی فیلتر کردن لیست چت، هشدارهای گرد برای ظاهر مدرن و ویژگی اشتراک گذاری ویدیو با کیفیت بالا است. در اخبار مرتبط، واتس اپ، اپلیکیشن پیام رسان محبوب، قرار است قابلیت جدیدی را معرفی کند که به کاربران اجازه می دهد پیام ها را در چت ها و گروه های خود پین کنند. به روز رسانی نسخه 2.23.13.11 که در حال حاضر از طریق برنامه بتای گوگل پلی در دسترس است، این قابلیت را به ارمغان می آورد.

با قابلیت پین کردن جدید، کاربران می‌توانند پیام‌های خاصی را علامت‌گذاری کنند و به راحتی برای مراجعات بعدی در دسترس قرار دهند. پیام‌های پین‌شده در بالای مکالمه می‌مانند و اطمینان می‌دهند که اطلاعات یا اعلان‌های مهم در میان پیام‌های دیگر نادیده گرفته نمی‌شوند.

چیزی که این ویژگی را متمایز می کند، امکان انتخاب مدت زمان پین شدن یک پیام است. کاربران می توانند از بین سه دوره زمانی مختلف انتخاب کنند: 24 ساعت، 7 روز و 30 روز. این انعطاف پذیری به افراد اجازه می دهد تا طول پین را بر اساس نیازها و ترجیحات خود تنظیم کنند.

علاوه بر این، واتس‌اپ دارای مکانیزم حذف خودکار است که به کاربران اجازه می‌دهد پین یک پیام را در هر زمان، حتی قبل از پایان مدت زمان انتخاب شده، باز کنند. این سطح از کنترل به کاربران اجازه می دهد تا پیام های ثابت خود را به طور موثر مدیریت کنند. ما پیام‌های ثابتی را برای شما به ارمغان می‌آوریم تا مکالمات را منظم و به‌روز نگه دارید. هدف واتس اپ با نمایش برجسته اطلاعات مهم، بهبود دسترسی و مشاهده محتوای مهم در چت ها و گروه ها است.

منبع

به این پست امتیاز دهید