شیائومی هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی و عرضه می کند. در همین حال، یک پاوربانک مغناطیسی ۷.۵ واتی جدید معرفی کرد.

پاوربانک مغناطیسی شیائومی که اخیراً معرفی شده است اکنون در چین به فروش می رسد. پاور بانک مغناطیسی 5000 میلی آمپر ساعتی 7.5 واتی سازگار Magsafe اکنون در JD.com و سایر سیستم عامل های آنلاین در دسترس است. این پاوربانک از فناوری شارژ مغناطیسی ایمن از طریق نیروی مکش مغناطیسی 10N خود استفاده می کند.

این دستگاه از فناوری القایی خودکار استفاده می کند، بدون نیاز به فشار دادن دکمه ای برای شارژ بی سیم آیفون شما. جذب دقیق را ارائه می دهد و با مدل های آیفون از آیفون 12 به بعد سازگار است. پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی از حسگر خودکار برای شارژ بی سیم استفاده می کند. دستگاه متصل را با یک مکش شارژ می کند و دارای شارژ سریع USB-C دو طرفه است.

پاور بانک مغناطیسی شیائومی دارای طراحی باریک با ضخامت 12 میلی متر است و در هنگام شارژ لنز آیفون را مسدود نمی کند. بنابراین می توان از گوشی هوشمند در حین شارژ استفاده کرد. این پاوربانک مغناطیسی دارای ظرفیت 7.5 وات است و می تواند حداکثر خروجی 18 وات را از طریق شارژ سیمی ارائه دهد. حداکثر توان ورودی پاوربانک 20 وات با مدت زمان شارژ حدود 2.2 ساعت می باشد.

هنگام استفاده از شارژ سیمی و بی سیم، سرعت شارژ پاوربانک برای هر دو پریز 10 وات است. هنگام شارژ خودکار، پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی 7.5 واتی فقط از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این پاوربانک می تواند تنها یک بار آیفون 15 را به طور کامل شارژ کند و به عنوان یک باتری پشتیبان برای گوشی هوشمند عمل می کند.

پاوربانک مغناطیسی شیائومی وارد شد

در پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی دو ترمیستور NTC وجود دارد. این سخت‌افزار با نرم‌افزار تعبیه‌شده برای تشکیل یک سیستم کنترل دما کار می‌کند که می‌تواند به طور فعال قدرت را با تغییر دما تنظیم کند. پاوربانک مغناطیسی شیائومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، 7.5 وات، 129 یوان (18 دلار) قیمت دارد. می توان آن را از JD.com و همچنین سایر پلتفرم های خرده فروشی در چین خریداری کرد.

در خبری دیگر، شیائومی هر ساله نسل جدیدی از گوشی ها و سایر محصولات الکترونیکی را معرفی می کند. او محصولات زیادی را برای سال 2024 بررسی کرده است. ساعت هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل M2312W1 در فایل گواهی شبکه چین، TAF ظاهر شده است. این لیست شامل تصویری از دستگاه و برخی از مشخصات کلیدی آن است. از نظر طراحی، M2312W1 شبیه ساعت شیائومی 2 پرو است و صفحه گرد و تاج کناری چرخان دارد.

نکته برجسته M2312W1، همانطور که در فایل TAF نشان داده شده است، پشتیبانی آن از قابلیت eSIM است. این به ساعت اجازه می دهد تا به طور مستقل به شبکه های تلفن همراه متصل شود و امکان تماس و ارسال پیامک بدون نیاز به گوشی هوشمند متصل را فراهم می کند. این گواهی همچنین سازگاری با China Mobile و China Unicom، دو اپراتور اصلی شبکه چینی را تأیید می کند.

این لیست همچنین نشان داد که این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 586 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از ساعت Xiaomi Watch S3 (486 میلی آمپر ساعت) و Watch 2 Pro (495 میلی آمپر ساعت) عبور می کند و زمان استفاده طولانی تری را با یک بار شارژ ارائه می دهد. ماه گذشته، M2312W1 همچنین گواهی کیفیت 3C را در چین دریافت کرد که نشان دهنده پشتیبانی از شارژ 10 واتی است.

در حالی که لیست پیگیری جزئیات محدودی را ارائه می‌کرد، ایستگاه چت دیجیتال (DCS) اطلاعات بیشتری در مورد ساعت هوشمند در Weibo به اشتراک گذاشت. به گفته DCS، این پوشیدنی آینده دارای صفحه نمایش OLED، نظارت بر ضربان قلب، GPS برای ناوبری و NFC برای پرداخت های بدون تماس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید