هدف پروژه‌ی Xaynor ایجاد استراحتگاهی مجلل برای اعضای باشگاه است

هدف پروژه‌ی Xaynor ایجاد استراحتگاهی مجلل برای اعضای باشگاه است و با درنظرگرفتن این موضوع شامل مناطق استراحت در ساحل و غذاهای لذیذ و مرکز اسپا و سلامتی خواهد بود. علاوه‌براین، امکانات خرید و تفریح و سایر تجربیاتی که هنوز تعریف نشده‌اند، با همکاری برندهای مشهور بین‌المللی درزمینه‌ی مد و هنر و سبک زندگی فراهم خواهد شد.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی نئوم آمده است: «هنگام ورود مهمانان به Xaynor سایبان خیره‌کننده‌ای از آنان استقبال می‌کند که با چشم‌انداز طبیعی اطراف درهم آمیخته و مسیری فریبنده به‌سمت ساحل ایجاد کرده است. این سبک معماری متمایز خلوتگاه‌های پنهان و فضاهای باز گسترده را بدون هیچ دردسری باهم ادغام می‌کند. مهمانان می‌توانند انتخاب کنند که در فضای خصوصی خود تنها باشند یا با سایر اعضا گپ بزنند.»

بیشتر بخوانید

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: «Xaynor به‌عنوان مظهر استراحتگاه ساحلی بسیار شیک، به خلق لحظاتی فراموش‌نشدنی برای مهمانان اختصاص دارد و منحصربه‌فردبودن را در محیطی طبیعی بازتعریف می‌کند. این پروژه با ادغام حساس فضاهای داخلی و خارجی، به‌عنوان نمادی از ظرافت و زیبایی در امتداد سواحل خلیج عقبه خواهد ایستاد.»

هنوز اطلاعات کاملی از زمان تکمیل Xaynor فاش نشده است و این پروژه نیز به تعداد باورنکردنی پروژه‌های عظیمی می‌پیوندد که برای نئوم عربستان سعودی برنامه‌ریزی شده‌اند. آسمان‌خراشی به‌طول ۱۷۰ کیلومتر، خانه اپرا، ورزشگاه و آسمان‌خراش بزرگ مکعبی تعدادی از این پروژه‌ها را تشکیل می‌دهند.