شیائومی خود را برای عرضه‌ی گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو در سطح جهانی آماده می‌کند. این گوشی‌ها جانشین سری پوکو X5 خواهند شد. پوکو ایکس ۶ قبلاً در NBTC تایلند و IMEI و BIS هند و گواهی‌نامه‌های دیگر ظاهر شده است و امروز به FCC راه پیدا کرده و در آن برخی جزئیات فاش شده است.

گزارشی که توسط مای‌اسمارت‌پرایس منتشر شده، تأیید می‌کند که پوکو X6 با سیستم‌عامل HyperOS و سه نوع کانفیگ مختلف از راه می‌رسد.

پوکو X6 پرو قرار است نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گوشی ردمی K70E باشد، در حالی که پوکو X6 نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G خواهد بود. با توجه به اینکه گوشی شیائومی ردمی K70E از قاب پلاستیکی بهره می‌برد بنابراین انتظار تغییری در این زمینه در پوکو X6 پرو نداریم هرچند که باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم.

پوکو X6 5G به تازگی وارد گیک‌بنچ شده و اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات آن فاش شده است. انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ با رم ۱۲ گیگابایتی باشد و اندروید ۱۳ را اجرا کند.

انتظار داریم پوکو X6 5G دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲ بیتی و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دالبی ویژن OLED با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، دوربین اصلی با لرزشگیر اپتیکال و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات باشد.

پوکو X6 پرو 5G دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی 1.5K اولد با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی از تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک، به همراه رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 4 قدرت خواهد گرفت.

احتمالاً پوکو X6 پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سایر مشخصات با ردمی K70E که هفته‌ی پیش در چین عرضه شد، مطابقت خواهند داشت.

قیمت گوشی ردمی ۱۹۹۹ یوان (۲۸۲ دلار) است. بنابراین گوشی جدید پوکو احتمالاً با قیمتی در همین محدوده عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی جزو بهترین گوشی های پوکو باشد.