آخرین تیزر به‌طور مشخص بیان نمی‌کند که پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برای پوکو X6 خواهد بود یا خیر. مدتی قبل هیمانشو تاندون، رئیس شعبه‌‌ی هند پوکو، تیزری از گوشی پوکو X6 به‌اشتراک گذاشته بود.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد بازی با کلمات در تیزر پوکو است. در متن پوستر به‌جای Coming Soon به‌معنی «به‌زودی» جمله‌ی «!Coming SOOX» نوشته شده است تا غیر‌مستقیم از وجود دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا در سری X خبر بدهد.

قبلاً شایعه شده بود که پوکو X6 با اسنپدراگون 7s نسل ۲ عرضه می‌شود. پوکو X6 5G در اوایل این ماه در TDRA و NBTC ظاهر شد تا رونمایی‌اش قریب‌الوقوع شود.

مقاله‌های مرتبط

فهرست FCC تأیید می‌کند که پوکو X6 پرو با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی عرضه می‌شود. احتمالاً این محصول جزو بهترین گوشی های پوکو خواهد بود.

بر‌اساس اطلاعات قبلی، پوکو X6 پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و Dolby Vision و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. باتری این گوشی ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. پوکو X6 پرو دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.