پوکو در ماه می از گوشی های پرچمدار پوکو اف 5 و پوکو اف 5 پرو رونمایی کرد. در حالی که F5 در هند و سایر بازارها موجود است، F5 Pro در هند عرضه نشد. یک گزار شجدید نشان می‌دهد که این شرکت می تواند بر روی یک گوشی پرچمدار جدید سری F کار کند.

روز گذشته، در انجمن POCO Partners SEA در بانکوک، تایلند، پوکو جزئیات کلیدی را در مورد گوشی پرچمدار بعدی خود تایید کرد. این برند تایید کرد که گوشی جدیدی با چیپست Dimensity 9200 Plus عرضه خواهد کرد. پوکو نام گوشی جدید D9200+ خود را تایید نکرده است. از آنجایی که اکثر گوشی های اخیر پوکو نسخه های ریبرند شده گوشی های ردمی / شیائومی هستند که در بازارهای دیگر موجود است، این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور بتواند نسخه ریبرند شده یک گوشی موجود ردمی / شیائومی محسوب شود.

Redmi به تازگی Redmi K60 Ultra را در بازار چین عرضه کرده است. نسخه بهینه‌سازی شده این گوشی با دوربین‌های بهتر به عنوان شیائومی 13 تی پرو در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که K60 Ultra یک نسخه جهانی با برند Poco داشته باشد. از آنجایی که مشخصات آن به اندازه کافی خوب است که بتوان آن را یک گوشی سری F در نظر گرفت، احتمالاً این دستگاه را می‌توان Poco F5 GT نامید.

Redmi K60 Ultra دارای یک پنل نمایشگر اولد 6.67 اینچی است که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد. گوشی مجهز به تراشه Dimensity 9200 Plus با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x، حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی عرضه می شود. دستگاه دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (OIS) + 2 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. این دستگاه به اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 مجهز بوده و دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

شیائومی 13 تی پرو که انتظار می رود در 1 سپتامبر رونمایی شود، همان مشخصات را دارد. با این حال، گفته می شود که به یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (سونی IMX707، اصلی) + 50 مگاپیکسلی (تله فوتو) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) مجهز شده است.

پوکو پرچمدار جدید معرفی می کند

در اخباری دیگر پوکو گوشی هوشمند جدیدی از سری M را در هند معرفی کرده است. این مدل پوکو M6 Pro 5G بوده و به عنوان جانشین M4 Pro 5G سال گذشته وارد بازار می شود. این برند نسخه پرو M5 را عرضه نکرد. در حقیقت این مدل یک Redmi Note 12R است که در چین به فروش می رسد.

M6 Pro 5G یک صفحه نمایش 6.79 اینچی حفره دار در وسط داشته که با وضوح +FHD، حداکثر روشنایی 550 نیت و نرخ نوسازی 90 هرتز ارائه می شود. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای یک پنل عقب دو رنگ با ماژول دوربین بزرگ به رنگ مشکی است. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت تعبیه شد.

در بخش دوربین، M6 Pro 5G دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلو وجود دارد. در بخش سخت افزاری، M6 Pro 5G به پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری مجهز شده است. این دستگاه تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. فناوری رم مجازی تا 6 گیگابایت برای عملکرد روان هم تعبیه شد. باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم‌افزاری، تحت سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عمل می کند.

گزینه های ارتباطی در M6 Pro 5G شامل وای فای 5، جک 3.5 میلی متری هدفون، IR Blaster، بلوتوث و 5G می شود. M6 Pro 5G در رنگ‌های سبز جنگلی و مشکی ارائه می‌شود. نسخه پایه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی 10999 روپیه قیمت دارد در حالی که قیمت نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 12999 روپیه است.

در اخباری مرتبط پس از رونمایی مشخصات و ویژگی‌های Poco Pods در روز گذشته، این برند فروش این هدفون‌ را از طریق Flipkart آغاز کرده است. POCO Pods با قیمت رقابتی 1199 روپیه در بازار هند، اکنون در Flipkart در یک نوع رنگ Midnight Groove (مشکی) موجود است. هدفون Poco Pods با درایورهای 12 میلی متری برای ارائه باس در سطح حرفه ای ساخته شده اند و شما را در یک محیط صوتی غنی و فریبنده غرق می کنند. با اتصال بلوتوث 5.3، این هدفون اتصال بی سیم پایدار به دستگاه های شما و همچنین پشتیبانی از کدک SBC برای پخش صدای با کیفیت بالا را تضمین می‌کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید