طبق توضیح گیوین او، برند بروفون که از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد، صرفا محصولات میان‌رده را هدف می‌گیرد و تنوع کمتری دارد، درحالی‌که برند هوکو در بازار جهانی شناخته‌شده‌تر است و با مجموعه‌ی بسیار گسترده‌تری از محصولات، هر سه طیف بالارده، میان‌رده و اقتصادی را دربرمی‌گیرد. مدیرعامل هوکو، ایس‌فست را برند پرچم‌دار شرکت معرفی کرد که در ازای کیفیت پریمیوم، بازه‌ی قیمتی بالاتری را هدف گرفته است.

شاید یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های برند هوکو تنوع عجیب و گسترده‌ی سبد محصولات آن است. به‌گفته‌ی مدیرعامل هوکو، این شرکت سالانه ۱۵۰۰ SKU تولید می‌کند که شامل بیش از ۳۶۰ مدل کابل، ۸۰ مدل پاور بانک، ۳۰۰ مدل هدفون و اسپیکر، ۱۰۰ مدل لوازم خانگی، اکسسوری کامپیوتر و خودرو، ساعت هوشمند، شارژر و حتی محصولات بهداشتی می‌شود.

طی نشست خبری، گیوین او در پاسخ به سوال زومیت درخصوص نحوه‌ی همکاری دو شرکت در سایه‌ی تحریم‌ها، تاکید کرد که تحریم‌ها هیچ تاثیری در این همکاری نداشته‌اند و صرفا در بحث انتقال پول مشکلاتی پیش آمد که راه‌حل‌هایی برای‌ آن پیدا کردند.

گیوین او در جواب به این سوال که جایگاه برند هوکو در بازار لوازم جانبی دنیا کجاست، اذعان داشت که هوکو به‌ویژه در بازار قطعات گوشی با رقابت شدیدی روبه‌رو است، اما چندان نگران برندهای دیگر نیست، چون توانسته است طی ۱۵ سال، جایگاه خود را تثبیت کند.

درهمین‌راستا، پژمان پاریاور، قائم‌مقام مدیرعامل پژواک در پاسخ به این سوال زومیت که چرا کاربر باید محصولات هوکو را خریداری کند، به واکنش ۱۴۰ نماینده‌ی شرکت استناد کرد که اکثرا کیفیت محصول و بعد از آن، خدمات پس‌از‌فروش و قیمت مقرون‌به‌صرفه را به‌عنوان مزیت‌های رقابتی هوکو توصیف کرده‌اند.