شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در دهمین جشنواره ملی «برند محبوب مصرف‌کنندگان»، برای دومین سال پیاپی در دو بخش پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌‌های پرداخت (اپلیکیشن پی‌پاد) تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، مراسم اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و برندهای محبوب مبتنی بر آرای مردمی، در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب نیز تقدیر به عمل آمد.

بررسی عملکرد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال‌های گذشته بیانگر آن است که این شرکت همواره در مسیر فراهم‌آوردن سهولت پرداخت برای کاربران گام برداشته است؛ برای مثال پی‌پاد اپلیکیشن جامعی است که با هدف سهولت پرداخت برای کاربران و با نگاه به مسئولیت اجتماعی خود گام ‌برمی‌دارد. به همین جهت این شرکت ضمن ایجاد امکان پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت عوارض خودرو، تهیه بلیت سینما و…، در پی حادثه ناگوار شهرستان خوی نیز بستر پرداخت کمک‌های مادی را با عنوان درخت آرزو برای هموطنان فراهم کرد.

همچنین در سالی که گذشت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانست در رتبه‌بندی IMI100 با رشد ۴۴ پله‌ای، در میان ۱۰۰ شرکت دوم رتبه‌بندی شرکت برتر از نظر رشد سریع قرار گیرد.