پرایمر مت تاچ من

اگر قصد خرید بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی را دارید، بهتر است برند مای را در بین گزینه های خود قرار دهید. پرایمر مدل مای مت تاچ مخصوص پوست های چرب است و بنابراین فاقد چربی است.

این پرایمر از ویتامین های مغذی پوست مانند A، B، D و E برای جلوگیری از چین و چروک و تغذیه صورت استفاده می کند.

این پرایمر بی رنگ بوده و بافتی سبک و ابریشمی دارد. بنابراین افراد مختلف با رنگ پوست های مختلف می توانند از آن به عنوان پایه ای برای آرایش خود و پوشاندن عیوب پوست استفاده کنند.

به گفته بسیاری از کاربران، اینلی بهترین برند پرایمر صورت است. این افراد از پرایمر خاتم استفاده می کنند زیرا بدون روغن بوده و باعث براق شدن و ایجاد جوش در صورت نمی شود.

پرایمر اینله نیز از مواد مغذی پوست مانند ویتامین E تشکیل شده و رطوبت لازم را به پوست صورت می دهد. با استفاده از پرایمر خاتم، عیوب پوست به طور کامل پوشانده شده و می توانید از آرایش حرفه ای و ماندگار لذت ببرید.

Arden Matte Primer Expert Age Series

افرادی که پوست چرب دارند بعد از آرایش از درخشندگی پوست خود ناراضی هستند. این افراد به پرایمر مات کننده نیاز دارند که درخشندگی پوست را از بین برده و جلوه ای مات ایجاد کند.

اگر شما هم از این مشکل رنج می برید و به دنبال بهترین برند پرایمر برای پوست های چرب هستید، باید پرایمر مات کننده آردن را امتحان کنید. این محصول درخشش صورت، خستگی، استرس و پیری پوست را از بین می برد و به لطف مواد مغذی خود آبرسانی لازم را برای صورت فراهم می کند.

پرایمر آردن برای انواع پوست قابل استفاده است و ماندگاری آرایش صورت را افزایش می دهد. به دلایل فوق، افرادی که پوست چرب دارند، بزرگترین طرفدار پرایمر مات کننده آردن هستند.

بهترین مارک پرایمر برای منافذ باز

اگر اندازه منافذ باز پوست شما بزرگ است، نمی توانید با کمک کرم پودر و پنکیک این مشکل را برطرف کنید.

بنابراین نیاز به پرایمر با کیفیتی دارید که سطح پوست را به خوبی بپوشاند و منافذ باز پوست را از بین ببرد. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین برند پرایمر برای پوست منافذ باز می پردازیم.

پرایمر کوچک کننده منافذ مفید

اگر به دنبال بهترین برند پرایمر برای پوست منافذ باز هستید، حتما پرایمر کوچک کننده منافذ Benefit را انتخاب کنید. این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب طراحی شده و اندازه منافذ باز پوست را کاهش می دهد و لک های صورت را از بین می برد.

پرایمر بنفیت فاقد چربی است، بافتی سبک دارد و جلوه ای مات و طبیعی به پوست شما می دهد. پرایمر بنفیت همچنین از پوست صورت در برابر آلودگی و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

پرایمر رنگ طبیعی عایق مدل لاملا

به عنوان بهترین برند پرایمر برای پوست منافذ باز، پرایمر رنگ طبیعی ایزوله لامیلا را معرفی می کنیم.

این محصول منافذ باز پوست را کوچک می کند و پوست را مرطوب می کند و باعث شادابی صورت می شود. همچنین پرایمر رنگ طبیعی لامیلا سایر عیوب پوست مانند لک و آکنه را پوشش می دهد و پوست صورت را کاملا صاف و یکدست می کند.

در این مطلب بهترین برند پرایمر صورت برای پوست های چرب و خشک را برای شما آورده ایم. ما همچنین بهترین پرایمرهای موجود در بازار را برای کاهش اندازه منافذ باز پوست معرفی کرده ایم.

اگر می خواهید آرایش خود را حرفه ای بزنید و ماندگاری آرایش صورت خود را افزایش دهید، حتما یک پرایمر با کیفیت بخرید و از آن به عنوان پایه آرایش استفاده کنید.