کارل پی، بنیانگذار Nothing که در مأموریتی است تا دوباره فناوری را سرگرم کننده کند، اخیراً سؤالی را در بستر رسانه های اجتماعی مطرح کرده است. سوال این است که “آیا باید اولین نگاه خود را به Notting Fone 2 قبل از 11 ژوئیه داشته باشیم؟” این یک خبر هیجان انگیز برای همه کسانی است که مدت ها منتظر تلفن Nothing (2) هستند. اکثر کاربران به آن رای داده اند که نشان دهنده کنجکاوی آنها برای دانستن در مورد آن است. اشتباه نیست اگر بگوییم که Nutting ممکن است نگاهی به آیفون 2 قبل از عرضه داشته باشد.

میمی در اینترنت ظاهر شد که شباهت Nothing Phone (2) را به Nothing (1) نشان می داد، که کارل پاسخ داد: “برای همه کسانی که این (مم) را برای من ارسال می کنند: فقط صبر کنید و ببینید! خود کارل مشتاق است به مصرف کنندگان و سایر برندها ثابت کند که Nothing Phone (2) پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد و طراحی به ارمغان می آورد.

اخیراً رندرهایی از Nothing Phone (2) به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که تغییرات و شباهت های کمی را با Nothing Phone (1) نشان می داد، اما کارل بعداً در پستی گفت که این گوشی “جعلی” است. کارل به رندرهای لو رفته اشاره ای نکرد، اما گزارش شده است که آنها مربوط به رندرهایی هستند که از طریق OnLeaks و SmartPrix دیده می شوند. این گوشی هوشمند در تاریخ 11 جولای 2023 عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط، Nutting یک برند بریتانیایی نوظهور است که مدت کوتاهی فعال بوده است. شرکتی که تاکنون تنها یک گوشی و یک هدست عرضه کرده است. اما برای خودش یک استراتژی بزرگ و بلندمدت دارد. به گونه ای که در آینده حتی وارد صنعت لپ تاپ نیز خواهد شد.

به تازگی جزئیاتی از گوشی نسل بعدی این شرکت به نام Notting Phone 2 منتشر شده است.یک گوشی هوشمند رده بالا که تاکنون شایعات زیادی درباره آن شنیده ایم. مانند نسل قبلی، شایعه شده است که Notting Phone 2 تا سه سال دیگر آپدیت بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد. یعنی اگر با اندروید 13 راه اندازی شود، اندروید 16 و اگر اندروید 14 باشد، اندروید 17 دریافت می کند.

در حالی که این در مقایسه با سابقه خوب اپل با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آیفون کمرنگ است، سیاست Nothing در مقایسه با همتایان اندرویدی خود واقعاً بد نیست. سامسونگ در اوایل سال جاری اعلام کرد که دستگاه های گلکسی منتخب چهار سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. گوشی آینده نوتینگ دارای مشخصات رده بالایی خواهد بود که آن را بهتر از قبل خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید