ناتینگ پروژه‌ای به نام Community Edition راه‌اندازی کرده است و انجمن کاربرانش را به طراحی و بسته‌بندی و شخصی‌سازی ناتینگ فون 2a دعوت می‌کند.

پروژه‌ی مذکور در مدت ۶ ماه و طی ۴ مرحله اجرا خواهد شد. در این مدت، ناتینگ تمام ایده‌های کاربران، از طراحی گرفته تا انتخاب والپیپر گوشی و سخت‌افزار را جمع‌آوری می‌کند. ناتینگ می‌گوید که برندگان هر مرحله فرصت همکاری با تیم طراحی این برند را خواهند داشت.

مرحله‌ی اول در ۲۶ مارس (۷ فروردین) و با طراحی سخت‌افزار آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را در صفحه‌ی اختصاصی پروژه ارسال کنند. برنده‌ی این بخش با تیم طراحی صنعتی گوشی ناتینگ همکاری خواهد کرد تا ایده‌ی خود را اجرایی کند.

مراحل انتخاب والپیپر و بسته‌بندی دستگاه به‌ترتیب در ماه می (خرداد و تیر) و ژوئن (تیر و مرداد) آغاز خواهد شد. مرحله‌ی نهایی ایده‌های مربوط به بازاریابی است که در ماه جولای (مرداد وشهریور) شروع می‌شود. نتیجه‌ی این مراحل ساخت گوشی سفارشی Nothing Phone 2a Community Edition خواهد بود.

کارل پی، بنیان‌گذار ناتینگ، می‌گوید: «ما باید به مردم و دموکراتیزه‌کردن اطلاعات و دانش ایمان داشته باشیم. فکر می‌کنم این فرصتی عالی برای گسترش جامعه‌ی ما خواهد بود. در آینده شاید انجمن کاربران بتواند کدی را به Nothing OS اضافه یا محصولات دیگری را با ما خلق کند.»