در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد پردازنده ها و لپ تاپ های مجهز به این تراشه های سری Snapdragon X Elite کوالکام شنیده ایم. اما هنوز محصولی با سیستم روی تراشه مذکور به صورت رسمی معرفی نشده است. انتظار می رود بسیاری از این دستگاه ها در رویدادی در ماه می 2024 رونمایی شوند و اکنون تصاویری از لپ تاپ 14 اینچی Lenovo Yoga Slim 7 با تراشه Snapdragon X Elite در دسترس است.

لنوو یکی از اولین شرکت هایی خواهد بود که محصولی با آخرین نسل از پردازنده ها با لوگوی کوالکام عرضه می کند و اکنون کاربری به نام WalkingCat با انتشار پستی در X (توئیتر سابق)، طراحی لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7 14 Snapdragon Edition را فاش کرد.

ظاهراً لپ‌تاپ جدید لنوو کاملاً بدون فن کار می‌کند. زیرا خروجی فن در هیچ یک از لبه های آن دیده نمی شود. همچنین تصاویر Yoga Slim 7 14 نشان می دهد که این لپ تاپ بسیار باریک است و به جز سه پورت USB-C هیچ درگاه دیگری ندارد.

لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه‌های ARM بسیار خنک‌تر از دستگاه‌های مبتنی بر x86 معمولی کار می‌کنند و در نتیجه نیازی به فن ندارند و ضخامت نهایی آنها کمتر از مدل‌های معمولی است.

لنوو کلید دستیار هوش مصنوعی Copilot انحصاری را روی کیبورد Yoga Slim 7 14 ارائه می‌کند که به این معنی است که دستگاه مذکور به عنوان یک لپ‌تاپ مجهز به هوش مصنوعی ارائه می‌شود.

سری Yoga Slim لنوو احتمالاً پرفروش ترین محصولات این شرکت نیستند. اما قطعا می توان آنها را در لیست بهترین لپ تاپ های لنوو قرار داد. قیمت لپ تاپ جدید این سری هنوز مشخص نیست.