جوانا استرن، روزنامه‌نگار وال‌استریت ژورنال، می‌گوید پس از یک ماه استفاده از کامپیوتر جدید اپل، متوجه شده هر روز کمتر از آن استفاده می‌کند و ویژن پرو را نخواهد خرید.

استرن می‌گوید که برنامه‌ای عالی تماشای فیلم روی دستگاه وجود دارد؛ اما قیمت اپل ویژن پرو که به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد، توجیه نمی‌کند. او در مصاحبه‌ای با CNBC گفت: «من یک ماه است که از آن استفاده می‌کنم. برای بررسی، اوایل زیاد از آن استفاده می‌کردم. هنوز‌هم از کار با آن لذت می‌برم؛ ولی اخیراً کمتر از آن استفاده می‌کنم.»

استرن می‌خواست که هنگام کار، از هدست واقعیت مجازی اپل به‌عنوان محیطی برای نوشتن استفاده کند؛ اما در‌عوض، استفاده‌ی او فقط به تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی محدود شد. استرن می‌گوید که استفاده هنگام مسافرت هوایی، کاربرد اصلی آن خواهد بود. حتی اگر بهترین صندلی یا بدترین صندلی را در هواپیما را داشته باشید، استفاده از آن عالی است.

استرن متوجه شده است که این مشکل اساسی همه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی است: «مالکان در ابتدا آن‌ها را هیجان‌انگیز می‌دانند؛ اما بعد از گذشت مدتی آن را کنار می‌گذارند.» او فکر می‌کند ویژن پرو نیز همین‌طور باشد.

استرن اعلام کرد که ممکن است درنهایت یک هدست بخرد؛ زیرا ممکن است برای اهداف کاری (مانند بررسی برنامه‌ها و لوازم جانبی) به آن نیاز داشته باشد. او گفت: «اگر من فقط یک مصرف‌کنند‌ه‌ی روزمره بودم، هدست را نمی‌خریدم.»