در طول کمپین «دیجی فای کلیک کنید»، «دیجی فای» توانسته تقریبا ۲ برابر هدف اولیه خود کاربران را جذب کند.

به گزارش دیجیاتو، در سال 1401 به دلیل افزایش فشار ناشی از تشدید محدودیت های اینترنتی و فیلتر شدن مشاغل، فروشگاه ساز دیجی فای کمپین کلیک دیجی فای را راه اندازی کرد که طی آن امکان ساخت سایت با دیجی فای رایگان بود. در این کمپین این فروشگاه ساز سعی کرده تا در ۶ مرحله مراحل ساخت سایت را تا حد امکان ساده و آسان کند. اکنون دیجی‌فای گزارشی از این کمپین منتشر کرده است که داده‌های جالبی را نشان می‌دهد.

192٪ تبدیل کمپین

دیجی فای قبل از شروع این کمپین هدف جذب 30500 کاربر را در نظر گرفته بود اما در نهایت 58812 کاربر در دیجی فای ثبت نام کردند که 192 درصد هدف اولیه بود. از این میزان 9 هزار و 72 شی با دیجی فای ساخته شد که 1236 مورد آن برای فروش است.

تبلیغات کلیکی و بنرها در بالای آمار جذب قرار دارند

بر اساس گزارش دیجی فای، مصرف کنندگان بیش از هر کانال تبلیغاتی از طریق نمایش، جذب این کمپین شدند. تبلیغات بنر و کلیک پس از این کانال بیشترین کاربران را شبکه های اجتماعی با سهم 28 درصد و پیامک با سهم 26 درصد جذب کردند.

دیجی‌فای برای جذب کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی، دو ویدیو برای اینستاگرام ایجاد کرد: یکی با همکاری و عملکرد 4 اینفلوئنسر فناوری و دیگری به‌طور سفارشی توسط یکی از استودیوهای تولید ویدیو تولید شده است.

کاربران در مجموع 30000 ساعت ویدیوی اینفلوئنسر را تماشا کردند، اما این مقدار برای ویدیوی دیگر تنها حدود 1000 ساعت بود. علاوه بر این، 16925 کاربر از طریق تبلیغات اینستاگرام در دیجی فای ثبت نام کردند.

همچنین 26 درصد از کاربران از طریق کانال پیامکی استخدام می شوند. 170 هزار نفر که از این کمپین پیامک دریافت کردند، روی لینک موجود در آن کلیک کردند.

در بخش تبلیغات نمایشی که موفق ترین کانال کسب بود، 256 هزار نفر روی بنرها کلیک کردند. همچنین دیجی فای سه بنر موفق در این کانال منتشر کرد.

۲۸۳ شی را در یک روز بسازید

موفق ترین روز این کمپین 10 دسامبر بود که 1930 نفر ثبت نام کردند و 283 سایت به طور کامل ساخته شد. در 15 مارس 38 شی ساخته و تکمیل شد.

DigiFi کمترین زمان ساخت سایت را 53 دقیقه اعلام کرد. همچنین میانگین زمان ثبت اولین سفارش از سایت 16 ساعت و 4 دقیقه می باشد. بیشتر از هر زمان دیگری از روز، در ساعت 7 بعد از ظهر، کاربران بیشتری برای ایجاد یک وب سایت به دیجی فای مراجعه کردند.

از نظر ترکیب جنسیتی، مردان 60 درصد و زنان 40 درصد ثبت نام شده ها را تشکیل می دهند. همچنین جوانترین کاربر 19 ساله و مسن ترین کاربر در زمان ساخت سایتش 51 سال سن داشته است.

91٪ از مردم وب سایت خود را با یک دستگاه تلفن همراه ایجاد کردند

نکته جالب دیگر این است که 91 درصد از کاربران برای سایت خود از تلفن همراه استفاده می کردند و تنها 9 درصد از آنها از رایانه استفاده می کردند.

در طول این کمپین، تیم پشتیبانی دیجی فای به حدود 38000 پیام چت آنلاین، 1800 تماس تلفنی و 2000 بلیط پاسخ داد.

بیشترین تعداد سفارش ثبت شده در سایت های ایجاد شده در این کمپین 501 سفارش در 90 روز است. رکورد بالاترین سفارش در یک روز 31 سفارش است.

بیشترین تعداد محصولات ثبت شده در یک سایت 1410 و متنوع ترین سایت دیجی فای 1682 محصول می باشد.