اضافه شدن تبلیغات به منوی استارت ویندوز 11 جنجال های زیادی به پا کرده است و کاربران اکنون به دنبال راه هایی برای دور زدن آن هستند. ابزار جدیدی در دسترس است که می تواند تبلیغات را در ویندوز 11 تنها با یک کلیک غیرفعال کند.

نرم افزار OFGB توسط کاربری به نام Maddy در GitHub به اشتراک گذاشته شده است. این ابزار یک لیست ساده از تمام روش های نمایش تبلیغات در ویندوز 11 را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توانید به راحتی آنها را غیرفعال کنید. OFGB روش خوبی برای حذف تبلیغات در ویندوز 11 است و نیازی به دستکاری عمیق سیستم عامل ندارد.

مدی در مصاحبه ای با Tom's Hardware ابراز خوشحالی کرد که کاربران با اپلیکیشن او ارتباط برقرار کرده اند. مدی لینوکس را به ویندوز ترجیح می دهد، بنابراین Toms Hardware از او پرسید که چرا نرم افزار برای ویندوز می سازد. مدی پاسخ داد: «از دیدن تبلیغات در قسمت‌های مختلف ویندوز خسته شده‌ام و تصمیم گرفتم یک راه‌حل ساده پیدا کنم. در آن زمان متوجه شدم که ارائه یک رابط کاربری گرافیکی می تواند این راه حل را به یک راه ایده آل برای حذف تبلیغات در ویندوز 11 برای کاربران عادی که دانش زیادی در مورد رجیستری ندارند تبدیل کند.