“MiniCa” یک دوربین کوچک است که تنها 17 گرم وزن آن بر اساس کشور است چین انجام شده. این دوربین به لطف ویژگی های منحصر به فردش، اکنون می تواند رقیب دوربین های موبایل به حساب بیاید.

MiniCa یک صفحه نمایش دارد 0.96 اینچ و ابعاد 40x47x36 میلی متر است. ابعاد حدود یک میلی متری آن، MiniCa را به سبک ترین و کوچک ترین دوربین دنیا تبدیل کرده است.

اما اندازه این دوربین چیزی از کیفیت آن نمی کاهد. MiniCa تمام انتظارات شما را از یک دوربین برآورده می کند.

اول از همه می توان به صفحه نمایش اشاره کرد. این صفحه به شما امکان می دهد هر آنچه را که می خواهید ضبط کنید مرور کنید. از سوی دیگر، MiniCa می تواند علاوه بر عکاسی، فیلم نیز ضبط کند.

این دوربین فیلم هایی با وضوح 1080 پیکسل در 1920 پیکسل ضبط می کند. وضوح تصاویر ثابت در این دوربین 3760 پیکسل در 2128 پیکسل است.

این دوربین که اکنون به عنوان کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین جهان شناخته می‌شود، از یک باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند تا حداکثر دوام بیاورد. 60 دقیقه آثار.

این دوربین همچنین مجهز به کارت خوان microSD است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد انتقال تصاویر و فیلم های ضبط شده به رایانه نیست.

گوشی های هوشمند در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی روزمره ما هستند. ما از آنها برای بسیاری از کارهایی که با محصولات مختلف انجام داده ایم استفاده می کنیم. یکی از آن چیزها عکس گرفتن است. بسیاری از مردم فکر می کنند که گوشی هوشمند آنها بهترین دوربین قابل حمل است زیرا می توانند آن را در جیب خود بگذارند و با کیفیت قابل قبولی عکس بگیرند، اما دوربین MiniCa می تواند این باور را تغییر دهد و طرفداران خود را در سراسر جهان دارد.

متاسفانه علاوه بر تمام مزیت های این دوربین کوچک، باید بگوییم که هنوز در فروشگاه ها موجود نیست و سازندگان آن در چین پس از تبلیغات فراوان تصمیم به عرضه انبوه آن گرفتند.