کوین میتینک او که در دهه 1990 به خاطر فعالیت های هکری خود مشهور شد و بعداً به عنوان مشاور امنیت سایبری مشغول به کار شد، در سن 49 سالگی درگذشت.

گمرک وی پس از 14 ماه سرطان لوزالمعده سرانجام در 25 تیرماه درگذشت. او در حالی از دنیا رفت که فرزند اولش هنوز به دنیا نیامده بود و همسرش در واقع باردار بود.

گمرک او که زمانی «مشهورترین هکر جهان» بود، در دهه 1990 با حملات رایانه ای که فایل های داده و شماره کارت اعتباری را به سرقت می برد، به یک نام آشنا تبدیل شد. البته دادستان فدرال در محاکمه گمرک شهادت داد که او هرگز سعی نکرد یک سکه از هیچ یک از قربانیانش بدزدد.

به گزارش فورچون، گمرک قبل از این محاکمه، او به مدت دو سال تحت تعقیب بود. او در سال 1995 دستگیر شد و در نهایت به کلاهبرداری رایانه ای اعتراف کرد و به 46 ماه زندان محکوم شد. این هکر حتی پس از گذراندن دوران محکومیت سه ساله خود بدون اجازه افسر پلیس خود اجازه استفاده از رایانه یا تلفن همراه را نداشت.

گمرک او سپس مهارت های خود را در خدمت به شرکت ها به کار گرفت و سپس به عنوان مدرس و مشاور امنیت مشغول شد. در سال 2011، او به عنوان مدیرعامل Hack KnowBe4 انتخاب شد.

Hack KnowBe4 در یک پست وبلاگ نوشت:ملکه از لحظه ای که مدیریت ارشد شرکت ما را تصاحب کرد، آنها از برنامه آموزشی KnowBe4 الهام گرفتند و در معرفی این برند به صنعت نقش اساسی داشتند. “تجربه گسترده او در مهندسی اجتماعی برای همیشه در تاروپود شرکت ما تزریق می شود.”