شیائومی اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 را در چین معرفی کرد. این محصول بسیار ایمن بوده و می تواند کمکی قدرتمند در آشپزخانه باشد. اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 خروجی حرارت زیادی دارد. این فر تا 5200 وات گاز طبیعی و تا 4800 وات گاز مایع تولید می کند.

پوشش شعله MIJIA S2 از برنج ساخته شده است که تبادل حرارتی بهتری را فراهم می کند. طراحی خاص خروجی گاز باعث توزیع یکنواخت گرما و پخت بهتر غذا می شود.

MIJIA S2 از نسل جدیدی از صفحه نمایش جمع‌آوری انرژی استفاده می‌کند که از مواد ضخیم‌تر و فناوری ترکیب اکسیژن سه بعدی استفاده می‌کند تا بازده حرارتی 65٪ را به ارمغان بیاورد.

شیائومی

ولوم کنترل 230 درجه MIJIA S2 به شما این امکان را می دهد که شعله را در چند مرحله با دقت خیره کننده ای تنظیم کنید تا با انواع پخت و پز مطابقت داشته باشد. سلامت و زیبایی از دیگر ویژگی های اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 است. مشعل و رویه چدنی را می توان به راحتی برای تمیز کردن جدا کرد و پنل شیشه ای نیز به راحتی تمیز می شود.

MIJIA S2 با گذراندن موفقیت آمیز 6 تست نشت گاز در لوله ها و سیستم سوخت، ایمنی کاربر را تضمین می کند. توانایی تشخیص خاموش شدن تصادفی شعله، سطح دیگری از امنیت را برای کاربران فراهم می کند.

هوشمندی اجاق گاز MIJIA S2 به مسائل ایمنی محدود نمی شود. این اجاق گاز همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند هشدار کم بودن باتری و سیستم هوشمند جذب بوی غذا برای راحتی و راحتی بیشتر در هنگام آشپزی می باشد.

اگر فر بیش از یک ساعت به طور مداوم روشن باشد، برنامه MIJIA به کاربر هشدار می دهد تا از حوادث ناشی از فراموشی جلوگیری کند. قیمت اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 در چین 849 یوان (معادل 118 دلار) می باشد.