ریلمی به طور رسمی گوشی GT Neo 6 را معرفی کرد که جانشین GT Neo 5 با پردازنده نسل سوم Snapdragon 8s، صفحه نمایش روشن و طراحی جذاب رقیب جدی Redmi Turbo 3 است.

Realme GT Neo 6 از یک خنک کننده محفظه بخار 10014 میلی متر مربعی برای کنترل گرمای پردازنده قدرتمند خود استفاده می کند. Realme به کاربران اجازه می دهد فرکانس CPU و GPU را به لطف ویژگی نرم افزار Geek Performance 2.0 شخصی سازی کنند.

من واقعی

AI Burning Mode حالت دیگری است که به پردازنده اجازه می دهد به حداکثر توان خود برسد. البته فقط زمانی که خنک کننده خارجی انحصاری ریلمی به گوشی متصل باشد.

جدیدترین گوشی Realme دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K OLED است که به طور ویژه برای بازی هایی مانند Genshin Impact و Honor of Kings بهینه شده است تا وضوح و تصاویر بصری بهتری نسبت به رقبا ارائه دهد.

من واقعی

صفحه نمایش GT Neo 6 دقیقاً مشابه نمایشگر Realme GT Neo 6 SE است و می تواند حداکثر روشنایی 6000 نیت را هنگام پخش محتوای HDR به دست آورد. حداکثر روشنایی نمایشگر در حالت عادی 1000 نیت است و نرخ تازه سازی آن (به لطف فناوری 8T LTPO) بسته به محتوای نمایش داده شده بین 0.5 تا 120 هرتز متغیر است.

Realme در GT Neo 6 از فناوری محافظت از چشم هوش مصنوعی جدید به نام Greenfield استفاده می کند. Realme ادعا می کند که این اولین راه حل فعال محافظت از چشم در صنعت موبایل است.

من واقعی

گوشی پرچمدار قاتل ریلمی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX882) با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض (سنسور سونی IMX355) به همراه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی جدید ریلمی از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تغذیه می کند و می تواند 50 درصد ظرفیت باتری را در 10 دقیقه شارژ کند.

من واقعی

ریلمی برای گوشی جدید خود شیشه محافظ Gorilla Glass Victus 2 در نظر گرفته است. این گوشی از گواهی IP65 و NFC و GPS دو فرکانس برای موقعیت یابی دقیق پشتیبانی می کند.

ریلمی قصد دارد نسخه ویژه GT Neo 6 را با گسترش Perfect World در بازار چین عرضه کند. این نسخه با رنگ بنفش و جعبه مخصوص حاوی یک سری لوازم جانبی از جمله Realme Buds Air 6 به مشتریان چینی ارائه می شود.

قیمت Realme GT Neo 6 در پیکربندی پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از 2099 یوان (حدود 290 دلار) شروع می شود. قیمت گوشی در بهترین پیکربندی با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به 2999 یوان (حدود 415 دلار) می رسد.