حساب کاربری پلتفرم X لیست کامل مشخصات گوگل پیکسل 8a را منتشر کرده است ساخته شده است. این لیست حاوی یک تصویر تبلیغاتی است که قیمت مدل اروپایی را نشان می دهد.

مهمترین پیشرفت در گوگل پیکسل 8a در بخش نمایشگر اتفاق خواهد افتاد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت و شیشه محافظ گوریلا گلس 3 است. طبق اطلاعات فاش شده پیکسل 8a کمی کوچکتر از پیکسل 7a است.

لوپین مرموز

انتظار می رود پیکسل 8a از 8 گیگابایت رم و پردازنده Tensor G3 استفاده کند. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. Pixel 8a دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود و از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد کرد.

Revealer X دارای استاندارد IP67 است که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می کند. انتظار می رود پیکسل 8a از درگاه USB 3.2 Type-C و Wi-Fi 6E پشتیبانی کند. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه در صفحه نمایش و تشخیص چهره خواهد بود.

Pixel 8a احتمالا در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد. پیش از این انتظار داشتیم قیمت گوشی Google Pixel 8a بدون تغییر باقی بماند، اما طبق اخبار جدید قیمت این گوشی در ایالات متحده حدود 500 دلار خواهد بود. در تصویر منتشر شده شاهد قیمت 549 یورو هستیم که کمی بالاتر از قیمت پیکسل 7a است.