شیائومی قرار است به زودی گوشی Redmi 12 را در بازار هند عرضه کند. اما قبل از اعلام رسمی، این شرکت یک تیزر دیگر را منتشر کرد تا یکی از گزینه های رنگی آینده را به نمایش بگذارد.

این غول فناوری چینی پیش از این اعلام کرده بود که دستگاه در رنگ مشکی جید به فروش می رسد. جدای از این، عرضه دستگاه در گزینه نقره ای سنگ ماه نیز تایید شد. اکنون، جدیدترین تیزر شیائومی فاش کرده است که گزینه رنگ آبی پاستیلی برای Redmi 12 نیز در هند موجود خواهد بود.

علاوه بر این، سه گزینه رنگی با روکش شیشه ای کریستال نیز عرضه می شوند. این به زیبایی آن‌ها می‌افزاید و علی‌رغم اینکه دستگاه یک گوشی مقرون به صرفه است، احساس برتری بیشتری به آن‌ها می‌دهد. در هند، Redmi 12 در تاریخ 1 آگوست 2023 رونمایی خواهد شد. البته این مدل قبلاً در تایلند عرضه شده است. بنابراین در حالی که مشخصات نسخه هندی هنوز مشخص نیست، نسخه جهانی همان مدل نگاهی اجمالی به سخت افزار آن به ما ارائه می دهد.

نسخه جهانی دارای یک پنل 6.79 اینچی LCD  با وضوح Full HD+ است که نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. در بخش سخت افزاری، دستگاه به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده و از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط این برند گوشی رسماً از طریق توییتر فاش کرده که دستگاه آینده در رنگ مشکی Jade نیز وارد بازار خواهد شد. همانطور که قبلا توسط این شرکت فاش شده بود، دستگاه با طراحی شیشه کریستال وارد بازار می شود. برخی از مشخصات آن به طور رسمی توسط این شرکت در تاریخ 18 جولای، 22 جولای و 24 جولای در وب سایت فاش خواهد شد.

این گوشی هوشمند در حال حاضر برای بازارهای جهانی موجود است، بنابراین مشخصات نسخه هندی ممکن است مشابه نوع جهانی باشد. نسخه جهانی Redmi 12 دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی FHD+ با نرخ رفرش 90 هرتز است. پردازنده مدیاتک هلیو G88 داشته که با حداکثر 6 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود.

این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و یک دوربین سه گانه 50/8/2 مگاپیکسلی در عقب دارد. اگرچه ممکن است تغییراتی در مشخصات نسخه هندی Redmi 12 وجود داشته باشد که در روزهای آینده توسط این شرکت فاش خواهد شد.

در اخباری مرتبط جدیدترین دستگاه تلفن هوشمند شیائومی که قبلاً در چند بازار جهانی عرضه شده بود، اکنون توسط مرجع صدور گواهی بلوتوث SIG تأیید شده است. قرار است ماه آینده در هند عرضه شود. جدیدترین گوشی هوشمند Redmi 12 گواهی بلوتوث SIG را با شناسه اعلامی D063911 دریافت کرده و سه مدل از دستگاه بر روی پلتفرم گواهی ظاهر شده است. این سه مدل به ترتیب با شماره مدل های 23053RN02L، 23053RN02A و 23053RN02Y رویت شده اند. پلتفرم صدور گواهی بیان می کند که دستگاه از اتصال بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، گوشی هوشمند Redmi 12 قبلاً در چند بازار جهانی از جمله تایلند و پرتغال عرضه شده است و آخرین گوشی هوشمند تأیید شده است که ماه آینده در بازار هند در تاریخ 1 آگوست 2023 عرضه خواهد شد. برای کسانی از شما که نمی‌دانستید، دو روز پیش، یک نوع رنگ نقره‌ای سنگ ماه از گوشی هوشمند قبل از عرضه برنامه‌ریزی‌شده در هند رونمایی شد.ذبا عرضه آن در تایلند و پرتغال، مشخصات کامل این گوشی هوشمند قبلاً برای ما فاش شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید