اوایل سال جاری، HMD Global گوشی هوشمند نوکیا C12 Pro را در هند عرضه کرد. این یک گوشی هوشمند سطح پایه با چیپست 24 نانومتری و سیستم عامل نسخه اندروید 12 گو است. همانطور که گفته شد، نوکیا رنگ جدیدی از این گوشی هوشمند را معرفی کرده است.

پوستر توییتر Nokia Mobile India یک تیزر (اکنون حذف شده) منتشر کرده است که نشان می دهد نوکیا C12 Pro با رنگ بنفش جدیدی عرضه خواهد شد. این اولین باری است که دستگاه از زمان عرضه در ماه مارس، گزینه رنگ جدیدی دریافت می کند. قیمت C12 Pro در هند در حال حاضر از 6999 روپیه شروع می شود و ما انتظار نداریم این قیمت برای نوع رنگ جدید تغییر کند.

نوکیا C12 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با ناچ و وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+) است. این دستگاه مجهز به چیپست قدیمی 28 نانومتری Unisoc SC9863A1 است و با اندروید 12 گو ادیشن به فروش می رسد. یکی از ویژگی های قابل توجه این دستگاه باتری قابل جابجایی کمیاب آن است که ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. HMD Global حداقل 2 سال به روز رسانی امنیتی منظم را تضمین می کند، اگرچه به روز رسانی اندروید تضمین نمی شود. جالب اینجاست که این شرکت 12 ماه گارانتی تعویض ارائه می دهد.

از نظر دوربین، این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. همچنین شامل پشتیبانی از Wi-Fi تک باند، بلوتوث 5.2، GNSS، جک 3.5 میلی متری هدفون، اسلات کارت MicroSD و پورت MicroUSB می شود. در نهایت، نوکیا C12 پرو در حال حاضر در رنگ های نعنایی روشن، زغالی یا فیروزه ای تیره موجود است.

در دیگر اخبار ماه می، نوکیا گوشی هوشمند XR21 Rugged را در بریتانیا معرفی کرد. یک ماه بعد، این دستگاه به بازار ایالات متحده راه یافت. این گوشی هوشمند در حال حاضر به برخی از مناطق اروپایی و همچنین استرالیا رسیده است.

این دستگاه در استرالیا با قیمت 799 دلار استرالیا به فروش می رسد. در آلمان، فرانسه، اسپانیا و هلند، گوشی هوشمند نوکیا XR21 با قیمت 599 یورو در دسترس است. این نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در استرالیا، این گوشی هوشمند با یک بلندگوی بی سیم نوکیا 2 و یک شارژر 33 واتی عرضه می شود، در حالی که مشتریان اروپایی با هر خرید نوکیا XR21، یک جفت هدفون نوکیا Clarity رایگان دریافت خواهند کرد.

نوکیا XR21 دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار در وسط صفحه نمایش است و این پنل LCD 6.4 اینچی وضوح FHD+ را ارائه می دهد. با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت، تجربه تماشای لذت بخشی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش به گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است و حتی با دست یا دستکش مرطوب از لمس پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو دکمه قابل تنظیم است.

منبع

به این پست امتیاز دهید