شرکت Redmi قبلاً Redmi Note 12R را با طراحی و مشخصات مشابه Redmi 12 معرفی کرده است، با این تفاوت که این دستگاه از نظر دوربین و پردازنده متفاوت است. فروش این گوشی هوشمند به تازگی در بازار چین آغاز شده است.

همانطور که سایت رابط کاربری شیائومی نشان می دهد، این دستگاه بیشتر ویژگی های خود را با ردمی 12 به اشتراک می گذارد. در واقع می توان ردمی نوت 12 آر را به عنوان نسخه 5G ردمی 12 در نظر گرفت. دوربین ردمی نوت 12 آر شبیه به گوشی های هوشمند سامسونگ به عبارتی برآمدگی قابل توجهی ندارند و از یکدیگر جدا هستند. البته از نظر چیدمان شبیه آیفون هستند.

نکته برجسته این گوشی چیپست جدید معرفی شده Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 است که امکان اتصال 5G را فراهم می کند. این تراشه دلیل اصلی تفاوت این گوشی با Redmi 12 است که فقط شبکه 4G دارد و از پردازنده MediaTek Helio G88 استفاده می کند.

علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی (LCD) سوراخ دار با وضوح +FHD و نرخ تجدید 90 هرتز است. این دوربین یک سیستم دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. یک سنسور 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت سلفی گنجانده شده بود. ناگفته نماند که این دستگاه تفاوت دیگری در مقایسه با Redmi 12 با سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی دارد.

از نظر نرم افزاری، Redmi Note 12R با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه می شود. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 18 واتی اشاره کرد. Redmi Note 12R در مدل هایی با 4 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این گوشی هوشمند در نسخه پایه 140 دلار قیمت دارد. این دستگاه را می توان در رنگ های آبی و نقره ای از پایان ماه خریداری کرد، اما تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نیست.

در اخبار دیگر، Redmi Note محبوب ترین گوشی هوشمند شیائومی است. این سریال در چند نسل گذشته مسیر طولانی را طی کرده است و در واقع در بخش میان رده قرار می گیرد تا بخش بودجه. اگرچه اکنون قیمت آنها تقریباً دو برابر شده است، اما ویژگی هایی برای مطابقت دارند. به گفته یک منبع معتبر، اکنون گفته می شود که این تلفن ها حتی بهتر هستند.

به گفته ایستگاه گفتگوی دیجیتال، نسل بعدی ردمی نوت در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. اگرچه او نامی را ذکر نکرد، اما احتمالاً ردمی نوت 13 نام خواهد داشت. او می گوید که ردمی نوت های آینده با گوشی تخت عرضه خواهند شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با سوراخ دوربین در وسط نمایشگر. پنل منعطف مانند گوشی های هوشمند پریمیوم دارای براکت های پلاستیکی نخواهد بود و دارای حاشیه های حداقلی در چهار طرف خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز دهید